کد خبر : 155186
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 8:02
-

ابطحی: باید در همه رده‌های فوتسال تیم ملی ب را تشکیل دهیم

ابطحی: باید در همه رده‌های فوتسال تیم ملی ب را تشکیل دهیم

مربی و پیشکسوت فوتسال ایران معتقد است در همه رده های فوتسال نیاز به تشکیل تیم ملی ب داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی پیشکسوت و مربی فوتسال ایران در مورد پشتوانه سازی در تیم ملی فوتسال گفت: برنامه ریزی در تیم ملی فوتسال باید به نحوی باشد که علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در بحث پشتوانه سازی نیز موفق عمل کنیم چرا که فوتسال ما پتانسیل زیادی دارد و اینکه بخواهیم سوم جهان شویم و قهرمان آسیا باقی بمانیم نیاز به این هست که نیروهای جدید هم تریبت کنیم.

ابطحی با تاکید بر تشکیل تیم ب فوتسال خاطرنشان کرد: تشکیل تیم ب ضروری است و باید نخبه ها و جوان‌هایی که پشت تیم ملی مانده اند را دعوت کنیم اما عقیده من این است که این تیم باید در همه رده‌ها تشکیل شود و ما مثلا در رده جوانان وامید هم تیم ملی ب داشته باشیم تا هیچکس پشت درهای بسته نماند.

این مربی فوتسال با بیان اینکه نمی‌توان با قاطعیت گفت که تیم ملی قهرمانی آسیا می‌شود ادامه داد: نسل کنونی در اوج هستنند و شانس اول قهرمانی هستیم اما نمی‌توان با قاطعیت هم حرف از قهرمانی زد و نباید زمان را از دست بدهیم تا در آینده افسوس آن را بخوریم.

ابطحی در مورد حذف پلی‌آف لیگ برتر فوتسال گفت:یکی از مزایای پلی‌آف این بود که بازیکنان به انجام بازی‌های حذفی عادت می کردند و ربطی به بازی بیشتر انجام دادن یا تبانی نشدن نداشت.در لیگ تیم‌های خوبی داشتیم که با بدشانسی امتیازات یکی دو بازی را از دست داده و قهرمان نمی‌شدند ولی پلی‌آف فرصت خوبی برای این تیم ها هم بود. مورد دیگر هم اینکه در لیگ دو سه تیم برای قهرمانی می جنگیدند و بقیه بی انگیزه بودند و پلی‌آف انگیزه را به ۸ تیم می‌داد که برای قهرمانی بجنگند.به نظرم اگر شرایط کرونایی تمام شد باید پلی‌آف‌آف برقرار شود چون به فوتسال باشگاهی ما کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.