کد خبر : 155289
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 - 14:30
-

جابری: به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات لیگ یک را لغو کردیم

جابری: به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات لیگ یک را لغو کردیم

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: به خاطر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از باشگاه‌ها تصمیم گرفتیم مسابقات لیگ دسته اول را لغو کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در روز‌های اخیر خبر‌های زیادی مبنی بر لغو رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور به گوش رسید، به طوری که برخی مدعی شدند به خاطر بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا سازمان لیگ فوتسال هم تصمیم گرفته مسابقات لیگ دسته اول را لغو کند، اما این خبر به سرعت از سوی سازمان لیگ فوتسال تکذیب و اعلام شد که به خاطر آن که برخی از باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند سازمان لیگ برتر فوتسال هم تصمیم گرفت ادامه مسابقات لیگ دسته اول را لغو کند.

در همین رابطه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال درباره لغو رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال اظهار داشت: ما در تاریخ‌های ۳۱ اردیبهشت ماه، ۱۹ و ۲۴ خرداد ماه به ۸ باشگاه شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته اول نامه زدیم که جواب تست کرونای خودشان را برای ما ارسال کنند، اما متاسفانه از جمع این ۸ باشگاه فقط ۳ باشگاه جواب تست کرونا را برای ما فرستادند و ۵ باشگاه باقی مانده اصلاً پاسخی به نامه ما ندادند و ما هم به خاطر آن که برخی از باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و جواب تست‌های خودشان را برای ما نفرستاند، تصمیم گرفتیم ادامه مسابقات لیگ دسته اول را لغو کنیم.

او افزود: ما چیزی در حدود ۲۷ روز منتظر باشگاه‌ها بودیم تا جواب تست‌های کرونای خودشان را برای ما بفرستند.

جابری درباره آخرین وضعیت مسابقه فینال لیگ برتر که قرار است روز جمعه برگزار شود بیان داشت: ۲ باشگاه گیتی پسند اصفهان و مس سونگون طی چند روز اخیر بیشترین همکاری را با سازمان لیگ برتر فوتسال داشته اند و قرار است این ۲ باشگاه طی امروز و فردا جواب تست دوم کرونای خودشان را به سازمان لیگ ارسال کنند. همه چیزی آماده است تا روز جمعه یک فینال جذاب و تماشاگر پسند از سوی هر ۲ تیم برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.