کد خبر : 155335
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 14:55
-

زمان حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی فوتسال

زمان حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی فوتسال

کادر فنی تیم ملی فوتسال تصمیم دارد دومین مرحله اردوی آماده سازی بازیکنان را پس از پایان رقابت های لیگ برتر برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین اردوی تمرین تیم ملی فوتسال در حالی قرار است از سوم تیر ماه آغاز شود که در این مرحله بازیکنان لژیونر و ملی پوشان تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون حضور نخواهند داشت و ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی) قصد دارد در این اردو بیشتر از بازیکنان جوان و با استعداد استفاده کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی قرار است پس از مشخص شدن قهرمان لیگ برتر برگزار شود و کادر فنی تیم ملی قصد دارد دومین اردوی تیم ملی را از نیمه تیر ماه با حضور تمامی بازیکنان اصلی و لژیونر برگزار کند. در این مرحله قرار است حسین طیبی و سپهر محمدی ۲ بازیکن لژیونر کشورمان که در لیگ‌های قزاقستان و روسیه بازی می‌کنند نیز حضور داشته باشند.

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است شهریور ماه در تورنمنت که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود شرکت کند. در این تورنمنت تیم‌های اسپانیا، ایران، تایلند و به احتمال بسیار زیاد لیتوانی حضور خواهند داشت و در چارچوب بازی‌های ۴ جانبه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. همچنین ملی پوشان کشورمان قرار است تا چند ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا که به میزبانی ترکنمستان برگزار می‌شود شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.