کد خبر : 155318
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 خرداد 1399 - 13:17
-

مسابقات فوتسال برزیل پشت درهای بسته انجام می‌شود / بازگشت دوباره جام‌جهانی فوتسال بانوان؟

مسابقات فوتسال برزیل پشت درهای بسته انجام می‌شود / بازگشت دوباره جام‌جهانی فوتسال بانوان؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مارکوس مادیرا رئیس کنفدراسیون فوتسال برزیل در مصاحبه‌ای رادیویی اعلام کرد قصد دارد تمامی مسابقات زیر پوشش این فدراسیون را تا پایان سال ۲۰۲۰ به سرانجام برساند. مسابقات جام‌جهانی فوتسال زنان (مستقل از فیفا) که قرار است با حضور ۱۲ تیم ازجمله آرژانتین به میزبانی شهر شانشره در ایالت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مارکوس مادیرا رئیس کنفدراسیون فوتسال برزیل در مصاحبه‌ای رادیویی اعلام کرد قصد دارد تمامی مسابقات زیر پوشش این فدراسیون را تا پایان سال ۲۰۲۰ به سرانجام برساند. مسابقات جام‌جهانی فوتسال زنان (مستقل از فیفا) که قرار است با حضور ۱۲ تیم ازجمله آرژانتین به میزبانی شهر شانشره در ایالت سانتا کاترینا برگزار شود، نیز شامل این برنامه می‌شود

پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، سوپر جام و کوپا برزیل در ماه سپتامبر برگزار شود. همچنین جام‌جهانی فوتسال بانوان در اواخر سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

به گفته مارکوس مادیرا، توقف طولانی مدت فوتسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، مانعی برای برنامه‌ریزی‌های این کنفدراسیون در سال ۲۰۲۰ نخواهد بود. به گفته وی این سازمان تقویم جدید خود را از ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد. این برنامه‌ریزی شامل لیگ ملی فوتسال برزیل که زیر نظر یک نهاد مستقل اداره می‌شود نخواهد بود. لیگ ملی برزیل نیز بر اساس برنامه جدید از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

مارکوس مادیرا در این باره گفت: “وضعیت فعلی فوتسال جدا از سایر بخش‌های جامعه نیست. اما من تضمین می‌کنم تمامی مسابقاتی را که برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی کرده‌ایم برگزار خواهیم کرد. ما قبلا چندین بار تقویم بازی‌ها را تغییر داده‌ایم. ابتدا برای ماه جولای برنامه‌ریزی کردیم، سپس به آگوست منتقل کردیم و الان اعلام می‌کنیم که در سپتامبر مسابقات شروع خواهد شد. تنها مرحله نیمه‌نهایی و فینال کوپا برزیل باقی خواهد ماند که در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد. ”

وی در خصوص جام‌جهانی فوتسال بانوان که قرار بود در ماه جولای برگزار شود گفت: “توافق شده است این بازی‌ها در پایان سال و ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار شود. شهر شانشره در ایالت سانتا کاترینا میزبان این بازی‌ها خواهد بود. ”

وی ادامه داد: “ما باید بسیار مراقب باشیم، این یک بیماری همه‌گیر شدید است و نمی‌توانیم از آن به راحتی بگذریم. به غیر این موضوع همه چیز برنامه‌ریزی شده است. متاسفانه ما نمی‌توانیم به باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ایالتی کمک کنیم. ما با آن‌ها در این خصوص صحبت کرده‌ایم و واقعیت این چیزی هست که الان وجود دارد. دنیای قبل و بعد از همه‌گیری کرونا با هم متفاوت است. ”

پیش از این قرار بود مسابقات سوپر جام برزیل که همیشه به عنوان اولین تورنمنت فصل فوتسال برزیل برگزار می‌شود، در ماه مارس به میزبانی شهر ارچیم برگزار شود. قهرمان این بازی‌ها یکی از دو نماینده برزیل در لیبرتادورس را مشخص می‌کند. همچنین کوپا برزیل نیز قرار بود از ۱۴ تا ۲۰ جون به میزبانی توبارائو برگزار شود، که تاریخ دقیقی برای این مسابقات مشخص نشده است.

وی در خصوص پروتکل بهداشتی این مسابقات توضیح داد که مصوبات ایالتی در این خصوص معتبر هستند. به گفته مادیرا مسابقات فوتسال در برزیل تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.