کد خبر : 155360
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 15:51
-

بی غم: بعد از ۱۲۰ روز فینال لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنیم/ شرایط سخت است

بی غم: بعد از ۱۲۰ روز فینال لیگ برتر فوتسال را برگزار می‌کنیم/ شرایط سخت است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: بازیکنان تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در شرایط سختی قرار دارند و باید بعد از ۱۲۰ روز بازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون فردا جمعه در دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط این تیم اظهار داشت: به خاطر شیوع ویروس کرونا بازیکنان حدود ۹۰ روز از تمرینات دور بودند. واقعا در شرایط سختی قرار دارند. یک ماه است که تمرینات را شروع کردیم و بازیکنان هر ۲ تیم گیتی پسند و مس باید بعد از ۱۲۰ روز مسابقه دهند. قطعا نمی‌توان گفت بازیکنان ۱۰۰ درصد آماده بازی هستند، اما سعی کردیم در این مدت سطح آمادگی بازیکنان را به ۷۰ تا ۸۰ درصد برسانیم. ما در بازی فردا میزبان هستیم و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط خوب مسابقه برسیم و بتوانیم در بازی فردا پیروز شویم.

سرمربی گیتی پسند درباره محرومان و مصدومان این تیم در بازی فردا بیان داشت: در بازی فردا ما فقط علی اصغر حسن زاده را به خاطر ۳ اخطاره بودن در اختیار نداریم و بازیکن مصدومی هم نداریم. همه آماده هستند تا فردا یک بازی خوبی را برابر مس سونگون برگزار کنند.

بی غم درباره پیش بینی نتیجه بازی رفت گفت: ما در مسابقه فردا میزبان هستیم و درست است که تماشاگران خود را در این بازی نداریم، اما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار رفت فینال لیگ برتر فردا از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان میزبان تیم مس سونگون خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.