کد خبر : 155347
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 15:33
-

غفاری: دو راه برای ورود استقلال و پرسپولیس به لیگ وجود دارد

غفاری: دو راه برای ورود استقلال و پرسپولیس به لیگ وجود دارد

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت: چگونگی حضور باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال در جلسه هیئت رییسه بررسی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا غفاری در ارتباط با دعوت باشگاه گیتی‌پسند از اعضای هیئت رییسه سازمان لیگ برای برگزاری جلسه این سازمان در اصفهان، اظهار داشت: روز ۲۹ خردادماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دیدار فینال پلی‌آف لیگ برتر بین تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و مس سونگون، اعضای هیئت ریسه سازمان لیگ جلسه‌ای را در اصفهان برگزار می‌کنند.

وی در ادامه در خصوص موضوعاتی که در جلسه هیئت رییسه مطرح خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسه علاوه بر موضوعات مربوط به بازی فینال، موضوعاتی مانند حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال هم مطرح می‌شود. یکی از این موضوعات چگونگی حضور این دو تیم در صورت تمایل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، در لیگ برتر فوتسال است.

عضو هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال پیرامون سناریو‌های مورد نظر برای حضور سرخابی‌های پایتخت در لیگ برتر فوتسال، افزود: یکی از سناریو‌های مورد نظر این است که سازمان لیگ دو سهمیه به این دو باشگاه بدهد که در این صورت لیگ برتر فوتسال، ۱۶ تیمی می‌شود. این سناریو معضلات خاص خود را دارد مثل اینکه برخی مخالف ۱۶ تیمی شدن لیگ هستند، چون معتقدند در زمان و برنامه‌ریزی بازی‌ها مشکل ایجاد می‌شود و هزینه‌های تیم‌ها افزایش پیدا می‌کند.

غفاری در پایان در مورد معضلات اعطای سهیمه از سوی سازمان لیگ به سرخابی‌های پایتخت، گفت: مشکل دیگر این است که تیم‌های دیگر اعتراض می‌کنند و آنها هم خواستار دریافت سهمیه لیگ برتر از سازمان لیگ می‌شوند. راه دیگر حضور پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر این است که این باشگاه‌ها امتیاز باشگاهی دیگر را بخرند که در این صورت با توجه به منافعی مانند افزایش مخاطب و استقبال رسانه‌ها از فوتسال کشور، سازمان لیگ مجوز خرید سهمیه را به این دو باشگاه خواهد داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.