کد خبر : 155362
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 خرداد 1399 - 15:57
-

موافقت میزبان جام جهانی فوتسال برای حضور در تورنمنت تایلند

موافقت میزبان جام جهانی فوتسال برای حضور در تورنمنت تایلند

تیم ملی فوتسال لیتوانی (میزبان جام جهانی) موافقت خود را برای حضور در تورنمنت تایلند اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است تا چند ماه دیگر در مسابقات جام ملت‌های آسیا شرکت کند؛ همچنین قبل از آغاز این رقابت‌ها ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است در ۲ تورنمنت دوستانه حضور پیدا کنند.

تیم ملی فوتسال  ابتدا قرار است شهریور ماه در تورنمنت ۴ جانبه تایلند شرکت کند. تاکنون حضور تیم‌های ملی اسپانیا، ایران و تایلند برای حضور در این تورنمنت قطعی شده و به احتمال بسیار زیاد تیم چهارم این مسابقات لیتوانی میزبان مسابقات جام جهانی خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال کشورمان با فدراسیون فوتبال لیتوانی مذاکراتی را داشته و تا حدود بسیار زیادی موفق شده موافقت لیتوانی را برای شرکت در تورنمت تایلند را به دست آورد.

همچنین ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است پس از تورنمنت تایلند، در رقابت‌های ۴ جانبه کاسپین شرکت کنند. در این تورنمنت تیم‌های روسیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و ایران حضور دارند و طبق شنیده‌ها این مسابقات اواسط مهر ماه در ایران برگزار خواهد شد. کمیته فوتسال این روز‌ها به شدت به دنبال این است که مسابقات کاسپین را در ایران برگزار کند.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.