کد خبر : 155370
تاریخ انتشار : جمعه 30 خرداد 1399 - 8:58
-

دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال با یک دنیا حاشیه در دوران پسا کرونا

دور رفت فینال لیگ برتر فوتسال با یک دنیا حاشیه در دوران پسا کرونا

بازی عصر جمعه تیم‌های گیتی پسند و مس سونگون در فینال لیگ برتر فوتسال اولین جدال ورزشی در ایران در دوران پسا کروناست که حاشیه‌های زیادی هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیمهای گیتی پسند اصفهان و مس سونگون پس از نزدیک به ۴ ماه از تعویق فینال لیگ برتر فوتسال برای تعیین قهرمان لیگ ۹۸ به مصاف هم می روند.این بازی اولین جدال رسمی ورزشی در دوران پسا کرونا است.گیتی پسند که با غلبه بر سن ایچ ساوه میزبان بازی رفت فینال در سالن پیروزی اصفهان شد در شرایطی از حریف خود پذیرایی می‌کند که مسی‌ها با شکست دادن ستارگان ورامین فینالیست شدند.هر دو تیم خود را برای برگزاری فینال در اسفندماه آماده کرده بودند اما شیوع بیماری کرونا این بازی را نزدیک به چهارماه به تعویق انداخت تا در نهایت ۳۰ خرداد ماه بازی رفت دو تیم برگزار شود.

گیتی پسند و مس از مدت‌ها پیش تمرینات خود را آغاز کردند. هر دو تیم در دو مرحله تست کرونا دادند تا برای این بازی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشند.در بعد فنی نیز دو تیم آماده این نبرد هستند هر چند که گیتی پسند ستاره خود یعنی اصغر حسن زاده را به دلیل محرومیت در بازی رفت در اختیار ندارد. از ابتدای هفته اما حاشیه‌های زیاد این بازی را تحت الشعاع قرار داد.بحث پناهندگی محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن سابق مس و کنونی گیتی پسند که از سوی مدیرعامل مس مطرح شد با واکنش گیتی پسندی‌ها روبرو شد و آنها این حربه ها را نخ نماشده دانستند و کار به حدی بالا کشید که سازمان لیگ هر دو تیم را تهدید به محرومیت کرد.

این بازی فارغ از این حاشیه دوئل نفرات سابق دو تیم هم هست. افضل سرمربی مس با گیتی پسند قهرمان شده و بی‌غم سرمربی گیتی پسند سابقه قهرمانی با مس را دارد. هر دو مربی با تیم رقیب سابقه قهرمانی آسیا را هم دارند. ضمن اینکه در هر دو تیم چند بازیکن هستند که فصل قبل پیراهن رقیب را به تن کردند و این عامل باعث شده حساسیت‌های بازی دو چندان شود.

این بازی در شرایطی عصر جمعه از ساعت ۱۸ در سالن پیروزی برگزار می شود که بازی قبلی دو تیم در لیگ در اصهفان هم بدون تماشاگر بود و این‌بار هم به‌دلیل پروتکل‌های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. محمود نصیرلو، محمد علی ترحمی، علی حفیظی و فیروز ممبینی داوران این بازی هستند که ترحمی پس از قضاوت این بازی از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد. بازی برگشت دو تیم نیز جمعه ۶ مهرماه در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود تا چهره قهرمان فصل ۹۸ لیگ  برتر فوتسال مشخص شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.