کد خبر : 155680
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 13:55
-

احتمال برگزاری تورنمنت کاسپین در شیراز

احتمال برگزاری تورنمنت کاسپین در شیراز

کمیته فوتسال کشورمان در صدد است مسابقات دوستانه جام کاسپین را به میزبانی شیراز برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان تا چند ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شود، از همین رو تمرینات تیم ملی از ۳ تا ۶ تیر ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. همچنین کمیته فوتسال این روز‌ها در صدد است با هماهنگی‌هایی که با کشور‌های دیگر انجام می‌دهد بتواند قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا چند بازی دوستانه برای تیم ملی ترتیب دهد. یکی از این بازی‌های دوستانه جام کاسپین است که در ۲ سال اخیر با حضور ۴ تیم ایران، روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان برگزار شده است و طبق برنامه امسال هم قرار است سومین دوره خود را برگزار کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که کمیته فوتسال با ۳ کشور روسیه، قزاقستان و جمهوری آذربایجان به توافقاتی دست پیدا کرده تا سومین دوره مسابقات جام کاسپین را مهرماه امسال به میزبانی شیراز برگزار کند.

همچنین قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان قبل از مسابقات ۴ جانبه کاسپین، در تورنمنتی که به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود، شرکت کند. طبق برنامه ریزی صورت گرفته شده، مسابقات دوستانه تایلند قرار است اواسط شهریور ماه در شهر بانکوک تایلند برگزار شود. در این تورنمنت کشور‌های اسپانیا، ایران، تایلند و به احتمال بسیار زیاد لیتوانی (میزبان مسابقات جام جهانی فوتسال) حضور خواهند داشت و در ۴ روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.