کد خبر : 155692
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 17:17
-

بانوان استقلال با هدایت سرمربی تیم ملی در لیگ برتر!

بانوان استقلال با هدایت سرمربی تیم ملی در لیگ برتر!

به احتمال فراوان در لیگ شانزدهم فوتسال بانوان، باشگاه استقلال تهران برای نخستین بار تیمداری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از زمان حضور سعادتمند بر مسند مدیریت باشگاه استقلال، یکی از مهم‌ترین موارد مطرح شده از سوی او گسترش فعالیت‌های باشگاه استقلال و تیمداری آن‌ها در سایر رشته‌هاست؛ موضوعی که گویا قرار است از رشته فوتسال کلید بخورد و رایزنی‌های اولیه برای عملیاتی شدن این وعده نیز انجام پذیرفته است. چند روز قبل بود که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با کلیات حضور باشگاه های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فصل آینده فوتسال آقایان موافقت کرد اما شنیده می‌شود حضور باشگاه استقلال محدود به لیگ آقایان نیست.

براساس اخبار واصله استقلالی‌ها قصد تیمداری در حوزه بانوان هم در لیگ برتر فوتبال و هم در لیگ برتر فوتسال را دارند؛ به نظر می‌رسد با توافقات انجام شده، قرار است سهمیه تیم ستارگان دشت ورامین به باشگاه استقلال منتقل شود و آبی‌ها صاحب تیم در لیگ برتر فوتسال نیز شوند.

هنوز تیمداری آبی‌ها در فوتبال و فوتسال بانوان قطعیت پیدا نکرده است اما شنیده‌ها حاکی از مذاکره مدیران استقلال با شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای پذیرفتن هدایت تیم فوتسال بانوان استقلال است؛ سرمربی که سال سختی را پیش روی دارد و با توجه به برنامه ریزی جدید اعلام شده، تورنمنت های مهمی همچون داخل سالن آسیا و جام ملتهای آسیا را دارد.

برحسب شنیده‌ها، یکی از شروط یاری برای پذیرفتن سکان هدایت استقلال این است که زمان دقیق برگزاری مسابقات تیم ملی مشخص شود؛ چرا که هنوز برگزاری جام ملت‌ها در شهریور ۱۴۰۰ قطعی نیست و این می‌تواند از بار مسئولیت او در تیم ملی بکاهد. بدون شک آنچه روشن است این‌که حضور با برنامه ریزی استقلال در لیگ برتر فوتسال و حتی فوتبال بانوان می‌تواند هم به کیفیت مسابقات کمک شایانی نماید و هم در دیده شدن این تورنمنت‌ها، نقش آفرین باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.