کد خبر : 155667
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 13:31
-

عملکرد پساکرونایی بازیکن چپ پای گیتی پسند

عملکرد پساکرونایی بازیکن چپ پای گیتی پسند

والکس دوسانتوس بازیکن چپ پای برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند پس از تعطیلات عملکرد متفاوتی از خود نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در دیدار رفت رقابت‌های فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه به مصاف مس سونگون رفت و در پایان از این تیم شکست خورد تا کارش برای رسیدن به مقانم قهرمانی سخت شود. تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قبل از آنکه در مسابقه فینال حاضر شود تمرینات گروهی تیمش را از ۱۱ خرداد ماه آغاز کرد و بازیکنان جوان و ملی پوش این تیم خودشان را برای مسابقه فینال آماده کردند.

در حالی که حدود یک هفته از تمرینات گیتی پسند گذشته بود، ۲ بازیکن برزیلی (والکس دوسانتوس و الکس فالکون) این تیم نتوانستند خودشان را به موقع سر تمرینات رسانده و پس از یک هفته به جمع بازیکنان اضافه شدند تا برای بازی فینال آماده شوند. همین تاخیر در تمرینات بر روی عملکرد این ۲ بازیکن در بازی رفت فینال کاملا مشهود بود و آن‌ها نتوانستند نمایش قبال قبولی از خودشان نشان دهند.

والکس دوسانتوس که سابقه بازی در تیم مگنوس بزریل را در کارنامه خود دارد پس از آنکه نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر به گیتی پسند اصفهان پیوست، به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شد، اما تعطیلی رقابت‌های ورزشی به خاطر شیوع کرونا روی عملکرد دوسانتوس بسیار اثرگذار بود و او نتوانست در بازی فینال نمایش مطلوبی از خود نشان دهد. شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که این بازیکن برزیلی نتوانست در بازی رفت فینال نمایش خوبی داشته باشد، پیشنهادات خارجی است که از کشور اسپانیا دریافت کرده و باعث شد او تمرکز کافی در بازی نداشته باشد. به هر حال کمتر از ۶ روز دیگر تا بازی برگشت فینال مانده و قطعا دوسانتوس نمی‌خواهد با عملکرد ضعیف از جمع گیتی پسندی‌ها جدا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.