کد خبر : 155682
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 14:01
-

ناظم الشریعه:بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرده ایم/امکاناتی که ژاپن دارد با ما قابل مقایسه نیست

ناظم الشریعه:بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرده ایم/امکاناتی که ژاپن دارد با ما قابل مقایسه نیست

سرمربی تیم ملی در مورد مسائل مختلف گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما قصد داشتیم ۲ مرتبه تمرینات تیم ملی را برگزار کنیم، اما هر بار بنا به دلایل مختلفی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌های اردوی تمرین تیم ملی را تغییر دادیم. در نهایت پس از اخذ مجوز تمرینات قرار است اولین تمرین تیم ملی را ۳ تیر ماه برگزار کنیم. اکنون یک مشکل وجود دارد و ما هنوز نمی‌دانیم بازیکنی که قرار است به اردو بیاید ۲۴ ساعت گذشته اش چگونه باید تست دهد. به هر حال کمیته فوتسال در تلاش است تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کند.

بهترین بازیکنان لیگ را به تیم ملی دعوت کرده ایم

او افزود: در شرایط سختی قرار گرفته ایم، اما مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در اولین اردوی تیم ملی که بهترین بازیکنان لیگ به آن دعوت شده اند بتوانیم به بهترین شکل ممکن خودمان را برای مسابقات جام ملت‌ها آماده کنیم. در این اردو بیشتر از بازیکنان جوانی دعوت کرده ایم که در لیگ بهترین عملکرد را داشته اند و در ۵ ماه گذشته فرصتی برای بازی کردن به دست نیاورده اند.

قصد داریم مسابقات جام کاسپین را در شیراز برگزار کنیم

ناظم الشریعه درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی قبل از مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان داشت: اگر قرار باشد مسابقات جام ملت‌های آسیا آبان ماه برگزار شود، عملاً ما یک فیفادی در شهریور ماه خواهیم داشت و در تلاش هستیم تا مسابقات جام کاسپین را در آن ماه برگزار کنیم. در این مدت صحبت‌هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته ایم و قصد داریم مسابقات جام کاسپین را امسال در شهر شیراز برگزار کنیم. همچنین در تلاش هستیم تا قبل از جام ملت‌ها در یک تورنمنت دیگر هم شرکت کنیم تا با توان بیشتری به مسابقات جام ملت‌های آسیا برویم.

امکاناتی که ژاپن دارد با ما قابل مقایسه نیست

سرمربی تیم ملی ادامه داد: آن چیزی که خیلی برای ما مهم است این است که ما به دنبال تکرار قهرمانی در جام ملت‌ها هستیم و اگر بخواهیم در آن مسابقات عملکرد ضعیفی از خودمان نشان دهیم، قطعا کشور‌های دیگر منتظر آن هستند تا قهرمانی را از ما بگیرند. به هر حال در این چند ماهی که تا آغاز جام ملت‌های آسیا باقی مانده ما تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا با شرایط مطلوبی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم. ویروس کرونا در همه کشور‌ها وجود دارد و باید قبول کنیم امکانات ورزشی که کشور ژاپن دارد با ما قابل مقایسه نیست و این نکته کمی ما را نگران کرده است.

مس سونگون خیلی بهتر از گیتی پسند بازی کرد

ناظم الشریعه درباره مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال و اینکه آیا مس سونگون می‌تواند در بازی برگست هم موفق بوده و به مقام قهرمانی دست پیدا کند عنوان کرد: در ورزش هیچ چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد، مخصوصا فوتسال که تعداد گل زده در آن معنا ندارد. در این دوره در بازی فینال فقط برد تیم‌ها مهم است و اگر مس سونگون در بازی برگشت مساوی هم بگیرد نمی‌تواند قهرمان شود و حتما باید یکی از تیم‌ها پیروز شوند. آن چیزی که گیتی پسند در بازی برگشت باید انجام دهد این است که باید خودش شرایط مسابقه را تغییر دهد و منتظر لغزش مس سونگون نباشد. من نمی‌توانم نتیجه بازی را پیش بینی کنم، اما آن چیزی که ما در بازی رفت مشاهده کردیم مس سونگون از نظر برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی خیلی بهتر از گیتی پسند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.