کد خبر : 155676
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 13:49
-

نظر سرمربی تیم ملی در مورد فینال لیگ برتر

نظر سرمربی تیم ملی در مورد فینال لیگ برتر

سرمربی تیم‌ملی فوتسال گفت: نیمه دوم شاهد بازی بهتری بودیم اما دو تیم مس و گیتی پسند از لحاظ بدنی مشکل داشتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط تیم ملی اظهار داشت:از سوم تیر و با رعایت پروتکل های بهداشتی قطعا اردوی تیم‌ملی برگزار خواهد شد.

وی در مورد حضورش در اصفهان برای تماشای دیدار فینال لیگ برتر بین تیم های گیتی پسند و مس سونگون، گفت:  به عنوان سرمربی تیم ملی از عوامل دو باشگاه تشکر می‌کنم که در این شرایط خاص و با صبوری در فینال حاضر شدند. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دو تیم چند ماه تمرین و بازی تدارکاتی نداشتند. در این شرایط نمی‌توانیم انتظار زیادی از فینال داشته باشیم. دو تیم به دلیل شرایط بدنی موجود در نیمه نخست یک بازی درگیرانه را به نمایش گذاشتند اما در نیمه دوم کمی بازی بهتر شد. مس سونگون از تجربه بازیکنانش استفاده کرد و نتیجه بازی را به سود خود رقم زد.

ناظم الشریعه در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در این مسابقه عنوان کرد: طبق مشاهداتم پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شدند و از این لحاظ مشکلی وجود نداشت. جا دارد از سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار که هم پروتکل بهداشتی  رعایت و هم بدون حاشیه این دیدار برگزار شد، تشکر کنم.وقتی تماشاگر در سالن حضور نداشته باشد جذابیت بازی کم خواهد شد و همین موضوع تاثیر منفی خود را بر بازی گذاشت، امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری تمام شود چون با این شرایط کار برای لیگ آینده دشوار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره حضور نداشتن در مراسم خداحافظی محمد ترحمی داور ملی فوتسال گفت : پس از پایان بازی به بنده چیزی نگفتند و فکر می‌کنم به دلیل شرایط خاص کرونایی از بنده دعوت نشد، این داور زحمات زیادی کشیده است، مسئولین اجرایی مراسمی برای ایشان تدارک دیدند اما می توانست این اتفاق در یک بازی دیگر و با حضور تماشاگران رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.