کد خبر : 155687
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 تیر 1399 - 16:05
-

Fut5al بررسی می کند/اگر صمیمی کرونا داشت در تمرینات و هتل چه می کرد؟

Fut5al بررسی می کند/اگر صمیمی کرونا داشت در تمرینات و هتل چه می کرد؟

اگر صمیمی واقعا کرونا داشته و مدتی در قرنطینه بوده است این بازیکن یا باشگاه مس باید در این زمینه توضیح داده و ابهامات را برطرف کنند تا مشخص شود که دلیل اصلی غیبت صمیمی در بازی فینال چه بود است؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، امروز خبری منتشر شد که علیرضا صمیمی دروازه بان تیم مس سونگون که غایب بزرگ این تیم در بازی رفت فینال لیگ برتر بود به دلیل مثبت بودن جواب آزمایش کرونایش نامش از لیست تیم بیرون مانده است.پس از آن روایت دیگری هم منتشر شد که دروازه بان ملی پوش مس سونگون به دلیل اینکه تست کرونایش مشکوک اعلام شده بود، مجبور به انجام تست مجدد شده بود و پس از اینکه تست مجدد وی منفی شد، مسئولان سازمان لیگ فوتسال مجوز بازی را برایش صادر کرده بودند، اما مسئولان اصفهانی دیر رسیدن جواب تست کرونا را بهانه‌ای قرار دادند تا صمیمی از بازی در دور اول فینال محروم شود.

مسئولان مربوطه پزشکی و تربیت بدنی اصفهانی به این موضوع اصرار داشتند که می‌بایست پاسخ آزمایش کرونا چهارشنبه به دستشان برسد، اما آزمایشگاه پاسخ را در حدود ظهر پنجشنبه به دستشان رسانده بود و این موضوع باعث محرومیت صمیمی شد.

نکته عجیب این است که اگر صمیمی مبتلا به کرونا بود و این موضوع را دلیل بر عدم حضور وی در دیدار اول فینال اعلام کرده بودند، چرا با تیم مس در روز‌های گذشته اش تمرین می‌کرد؟ در این صورت با توجه به ذات فوتسال می‌توان گفت تمامی بازیکنان مس احتمال آلودگی دارند.

در عکس های تیمی مس در اصفهان علیرضا صمیمی حضور دارد،او در هتل در کنار بازیکنان دیگر بوده،در تمرین قبل از بازی با بازیکنان گیتی پسند خوش و بش کرده و با وجود تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن بازی هم حاضر بوده است و مشخص نیست در این شرایط چرا اعلام شده که او مبتلا به کرونا بوده است.

یکی از نزدیکان باشگاه مس پاسخ تست کرونای بازیکنان این باشگاه را در اختیار پایگاه خبری فوتسال ایران گذاشت که نشان می دهد تست کرونای دروازه بان ملی پوش این تیم نیز منفی بوده است که در زیر مشاهده می کند:

با این تفاسیر اگر صمیمی واقعا کرونا داشته و مدتی در قرنطینه بوده است این بازیکن یا باشگاه مس باید در این زمینه توضیح داده و ابهامات را برطرف کنند تا مشخص شود که دلیل اصلی غیبت صمیمی در بازی فینال چه بود است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.