کد خبر : 155713
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 13:42
-

فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال تست کرونا می‌دهند

فینالیست‌های لیگ برتر فوتسال تست کرونا می‌دهند

بازیکنان ۲ تیم فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان قرار است پیش از بازی برگشت فینال لیگ برتر در تست کرونا شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان روز جمعه در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم می‌روند. بازیکنان ۲ تیم فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان قرار است به مانند بازی رفت در تست مجدد کرونا شرکت کنند.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تایید این خبر اظهار داشت: تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند طبیعتاً باید قبل از فینال برگشت در تست مجدد کرونا شرکت کنند. ما هنوز دستور تست گرفتن از بازیکنان را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت نکرده ایم و به احتمال بسیار زیاد این دستور تا فردا صادر خواهد شد. به هر حال ما به تیم‌های مس سونوگون و گیتی پسند این اختیار را داده ایم که برای سلامتی بازیکنانشان تا قبل از آغاز بازی برگشت تست مجدد کرونا بگیرند و زمان مشخصی را برای آن اعلام نکرده ایم، اما باید تا قبل از بازی برگشت جواب آن به سازمان لیگ صادر شود.

تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در چارچوب دور برگشت رقابت‌های فینال لیگ برتر فوتسال روز جمعه از ساعت ۱۸ در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم می‌روند. در بازی رفت که به میزبانی گیتی پسند برگزار شد، تیم مس سونگون موفق شده بود با نتیجه ۴ بر ۳ نماینده اصفهان را شکست دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.