کد خبر : 155697
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 11:30
-

کمالی : از تصمیمات فدراسیون خسته شده ایم / به تیم‌های بی بضاعت اجازه حضور در لیگ برتر را ندهند

کمالی : از تصمیمات فدراسیون خسته شده ایم / به تیم‌های بی بضاعت اجازه حضور در لیگ برتر را ندهند

عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال بازیکنان را درک کنند و بدانند که چقدر از این بلاتکلیفی اذیت می‌شویم و از این تصمیمات خسته‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو تیم ملی فوتسال زنان گفت: مسوولان فدراسیون فوتبال بازیکنان را درک کنند و بدانند که چقدر از این بلاتکلیفی اذیت می‌شویم و از این تصمیمات خسته‌ایم.

«مهسا کمالی» عضو تیم ملی فوتسال زنان است و در این فصل از لیگ برتر برای تیم مس رفسنجان بازی می‌کند که جزو چهار تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف است.

وی روز دوشنبه اظهار داشت: وقتی که شرایط بهتر شد باید مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان برگزار شود. احتمال دارد تا شرایط همین‌گونه باقی بماند. این در حالی است که ما مسابقات قهرمانی و جام ملت‌های آسیا را در پیش‌رو داریم. اگر شرایط بحرانی شود و قرار باشد که مسابقات لیگ فصل آینده برگزار نشود، مگر می‌توانیم یک فصل بازی نکنیم و تنها در اردوها حضور یابیم. این‌گونه همه ما تمرین‌زده می‌شویم.

کمالی ادامه داد: لیگ فوتسال مردان قرار است برگزار شود و امیدوارم اجازه بدهند تا مرحله حذفی هم برپا شود. نمی‌دانم که چرا به ورزش زنان می‌رسند و تصمیمات جور دیگری رقم می‌خورد. هر چند برخی از بازیکنان تیم‌ها اعتراض کردند و گفته‌اند که بیماری کرونا خطرناک است. اگر خطر دارد چرا در مسافرت و تفریح هستید؟ یعنی در سفر کرونا خطر ندارد و در مسابقات لیگ کرونا شما را تهدید می‌کند.

وی اضافه کرد: باید تصمیم درستی برای ادامه لیگ بگیرند. هر روز در باشگاه تمرین می‌کنیم و نمی‌دانیم که مسابقات چه زمانی برگزار می‌شود. به من گفتند برای این شنبه یا آن شنبه بلیت می‌خریم اما هر روز که چمدانم را می‌بندم، بعد از یک هفته تمرین، دوباره اعلام می‌کنند که هنوز تصمیم‌گیری قطعی نشده است. مسوولان فدراسیون بازیکنان را درک کنند که چقدر اذیت می‌شویم و از این وضعیت خسته‌ایم.

بازیکن تیم مس رفسنجان عنوان کرد: امیدوارم در فصل آینده تعداد تیم‌ها کم شود و به تیم‌هایی که بضاعت مالی ندارند، اجازه حضور در لیگ برتر را ندهند. همواره موافق برگزاری پلی‌آف بودم، زیرا انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد.

وی درخصوص تیم ملی فوتسال زنان گفت: سال گذشته وقت کمی به‌ویژه به دلیل کرونا برای آمادگی تیم ملی داشتیم. امیدوارم این زمان به ما داده شود تا بیشتر تمرین کنیم و امسال با برنامه‌ریزی خوب هت‌تریک قهرمانی در آسیا امکان‌پذیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.