کد خبر : 155849
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 تیر 1399 - 18:19
-

در قرنطینه تیم ملی چه می گذرد؟

در قرنطینه تیم ملی چه می گذرد؟

اولین اردوی تیم ملی فوتسال پس از شیوع کرونا و تعطیلی چند ماهه، پس از کش و قوس‌های فراوان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اولین اردوی تیم‌های ملی در دوران پساکرونا و تعطیلی طولانی‌مدت ورزش در کشور، با برگزاری اردوی تیم ملی فوتسال شروع شد و قرار است تا ظهر جمعه ۶ تیرماه ادامه داشته باشد.

بیشتر بازیکنان اردوی تیم ملی فوتسال را بازیکنان جوان لیگ برتر تشکیل می‌دهند که قرار است در صورت صلاحدید کادرفنی و ارزیابی آن‌ها، به تیم ملی اضافه شوند. البته در میان بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال، نام «احمد اسماعیل‌پور» به عنوان یک بازیکن باتجربه نیز به چشم می‌خورد.

کارهای تاکتیکی و ارزیابی بازیکنان جوان در دستور کار کادرفنی در این اردو تیم ملی فوتسال قرار دارد.

تمام اعضای تیم ملی فوتسال دیروز در آزمایش کرونا شرکت کردند و امروز نتیجه منفی آزمایش‌ها به فدراسیون فوتبال ارسال شد تا مجوز آغاز اردو صادر شود.

یکی از نکات جالب این اردو حاضر نشدن کادر پزشکی تیم ملی فوتسال است که به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان به کمپ تیم ملی نیامدند.

تعویق چندباره برگزاری اردوهای تیم ملی، نبود حریف تدارکاتی مناسب، عدم پرداخت کامل پاداش بازیکنان و کادرفنی تیم ملی و دریافتی ناچیز مربیان تیم ملی بابت دستمزدشان از مشکلات این روزهای تیم ملی فوتسال است که باید دید کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال چه راه حلی برای رفع این مشکلات دارند.

کادرفنی تیم ملی فوتسال می‌خواهند بلافاصله پس از اردوی تیم ملی در روز جمعه، به تبریز بروند تا از نزدیک شاهد رقابت حساس دیدار برگشت فینال لیگ برتر باشند.

دیدار برگشت فینال لیگ برتر روز جمعه ساعت ۱۸ میان تیم‌های فوتسال مس‌سونگون ورزقان و گیتی‌پسند اصفهان برگزار می‌شود. دیدار رفت این مسابقه با برتری مس به پایان رسید و آن‌ها را تا یک قدمی قهرمانی رساند.

همچنین قرار است در مراحل بعدی، بازیکنان اصلی و لژیونر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شوند. آن طور که شنیده می‌شود دومین مرحله بعدی اردوی تیم ملی قرار است نیمه تیرماه در خارج از تهران برگزار شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که به احتمال بسیار زیاد در آبان‌ماه و در ترکمنستان برگزار خواهد شد. ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند هم‌گروه هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.