به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در جلسه امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: بنده هم به نوبه خودم از اعضای هیئت فوتبال تبریز و دکتر ضیغمی و باشگاه مس که زحمات زیادی را می کشند تشکر میکنم، هر دو باشگاه گیتی پسند و مس در بخش صنعت و ورزش برای پرچمداری کشورمان تلاش می‌کنند.

جنتی گفت: در دور رفت همه چیز به خوبی انجام شد به غیر از حرکت پایانی مربی اصفهانی مس سونگون که این حرکت به جز بی احترامی چیز دیگری در پی نداشت و برای این مشت گره کرده جمع کثیری از اهالی ورزش به من زنگ زدند. این حرکت مربی حریف به مدیریت باشگاه مس بر می گردد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: ما در دور رفت روز خوبی نداشتیم و شاید فردا هم روز ما نباشد اما ما همچنان هستیم چرا که در ۱۰ سال اخیر گیتی پسند را همیشه در بین سه تیم سطح اول فوتسال کشور نگه داشتیم و تیم های پرسپولیس و استقلال هم چنین کاری را نتوانسته اند انجام دهند.

جنتی در ادامه افزود: این حرکت سرمربی حریف به جز دلسرد کردن مدیران چیزی در پی نداشت خواهش می کنم که تذکر بدهید این که یک مربی در پایان بازی دستش را حواله نیمکت ما می کند شهر را زیر سوال می برد ما به بازیکنان و کادر خودمان تذکر داده ایم که از این مسائل را در تیممان شاهد نباشند و اگر با کسی مشکل دارند در بیرون از سالن مشکلشان را برطرف کنند. ما مشکلی با حامد نجفی مدیرعامل باشگاه نداریم و نداشتیم اما چنین حرکتی ذهنیت ما را خراب می کند امیدوارم در جلسه امشب به ایشان تذکر داده شود.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم بعنوان باشگاههایی که تعداد زیادی ملی پوش در اختیار دارند فردا یک بازی خوب را انجام بدهیم و انشالله این بازی گل سرسبد بازی ها باشد. از زحمات دکتر جابری و برنامه ریزی خوب وی که واقعا فوق العاده عمل می‌کنند تشکر می‌کنم.