کد خبر : 155961
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 11:23
-

اسماعیل‌پور:مس‌ با دفاع خوب توانست قهرمان شود/صمیمی نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته باشد

اسماعیل‌پور:مس‌ با دفاع خوب توانست قهرمان شود/صمیمی نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته باشد

ملی‌پوش فوتسال گفت:‌ تیم گیتی‌پسند به دلیل شرایطی که داشت، لازم بود بازی را ببرد و طبیعتا بیشتر حمله می‌کرد اما مس‌سونگون هوشیارتر عمل کرد و با دفاع خوب توانست قهرمان شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی‌پوش فوتسال گفت:‌ تیم گیتی‌پسند به دلیل شرایطی که داشت، لازم بود بازی را ببرد و طبیعتا بیشتر حمله می‌کرد اما مس‌سونگون هوشیارتر عمل کرد و با دفاع خوب توانست قهرمان شود.

«احمد اسماعیل‌پور» در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال و قهرمانی تیم مس‌سونگون، بیان داشت:‌ این دیدار برعکس دیدار نخست، بسیار بهتر و جذاب‌تر بود. تیم‌ها از همدیگر شناخت بهتری پیدا کرده بودند. گیتی‌پسند به دلیل شرایطی که داشت، لازم بود بازی را ببرد و طبیعتا بیشتر حمله می‌کرد اما مس هوشیارتر عمل کرد و با دفاع خوب توانست بازی را کنترل کند. مس با اخراجی که در دقایق پایانی داشت ضربه خورد اما بار دیگر توانست شرایط را آرام کند تا در ضربات پنالتی پیروز شود.

وی ادامه داد: ضربات پنالتی شانسی است و همانطور که ما برزیل را جام‌جهانی ۲۰۱۶ در پنالتی شکست دادیم، به معنی ضعف تیم ملی برزیل نبود. به هر حال یک تیم باید در پنالتی برنده می‌شد. شانس مس در این ضربات بیشتر بود و بار دیگر توانستند به قهرمانی برسند.

ملی‌پوش فوتسال در مورد بهترین بازیکن دیدار برگشت فینال لیگ برتر، اظهار داشت: بدون شک «علیرضا صمیمی» دروازه‌بان مسن سونگون بهترین عملکرد را در این دیدار داشت و توانست نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشته باشد.

لژیونر فوتسال ایران در خصوص شرایط خود و باشگاهش در چین، گفت: هنوز چیزی مشخص نشده است زیرا اتباع خارجی حق ورود به چین را ندارند. با باشگاه مذاکراتی داشتم اما اگر سفر من به چین صورت نگیرد، به لیگ ایران برمی‌گردم.

وی درباره اردوی تیم ملی فوتسال که دیروز به پایان رسید، تصریح کرد: این اردو از جوانان با تجربه‌ای که چند سال در لیگ برتر حضور دارند، تشکیل شد. اردوی خوبی بود و برای آماده سازی بازیکنانی که ۴ ماه از تمرین دور بودند، لازم بود. سرمربی تیم ملی نیز از برگزاری این اردو راضی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.