کد خبر : 155987
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 13:31
-

افضل: بزرگ نمایی سرمربی گیتی پسند باعث درگیری شد/به بی‌غم گفتم معرفت هم چیز خوبی است

افضل: بزرگ نمایی سرمربی گیتی پسند باعث درگیری شد/به بی‌غم گفتم معرفت هم چیز خوبی است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: حمید بی غم سرمربی گیتی پسند برای توجیه شکست در بازی فینال بازیکنان را تحریک کرد و باعث این جنجال شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی افضل در مورد فینال روز گذشته که بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند برگزار شد، اظهار داشت : هر دو باشگاه از بزرگترین و برترین باشگاه‌های آسیا و ایران هستند. خیلی خوشحالم که توانستیم تیم پرمهره و قدرتمند گیتی پسند را شکست دهیم و قهرمان لیگ شویم. جواب زحمات و حمایت‌های مردم خوب آذربایجان و باشگاه مس را دادیم. همه اعضای تیم زحمت کشیدند و جا دارد از بازیکنانم تشکر ویژه داشته باشم. در این جا همچنین از آقایان وحیدی و جنتی که زحمات زیادی برای فوتسال اصفهان می‌کشند، تشکر می کنم.

سرمربی مس سونگون درباره حواشی پایان بازی گفت: موضوع خاصی نبود. حمید بی غم سرمربی گیتی‌پسند ۱۰ سال شاگردم بوده، او در جریان بازی توهین‌های زیادی به من و بازیکنانم کرد. در پایان بازی در حال رفتن به رختکن بودم بدون هیچ عکس العملی به بی غم گفتم بد نیست که آدم کمی معرفت داشته باشد.

وی افزود: بعد از این صحبت هر دو به رختکن رفتیم اما  بعد از رفتن بی‌‌غم به رختکن به تحریک بازیکنان  پرداخت و گفته بود که من به باشگاه گیتی‌پسند و بازیکنان و مردم اصفهان توهین کردم. اصلا چنین چیزی نبوده و وی برای توجیه شکست خودش این موضاعات را عنوان کرد. بعد از صحبت‌های بی‌غم، بازیکنان به بیرون رختکن آمدند و این درگیری‌ها به وجود آمد.

افضل همچنین در مورد قضاوت داوران در بازی فینال گفت: مطمئن باشید اگر داوری در بازی امروز قضاوت بهتری انجام می‌داد، با اختلاف بیشتری می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و کار به ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.