کد خبر : 155979
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 13:06
-

تورنمنت شیراز و دیدار با عراق و کویت در دستور کار تیم ملی

تورنمنت شیراز و دیدار با عراق و کویت در دستور کار تیم ملی

تیم ملی به دنبال حریفان جدید تدارکاتی است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ناظم‌الشریعه در مورد لغو دو تورنمنت تایلند و کاسپین گفت: با لغو تورنمنت کاسپین، حتماً برنامه‌ریزی می‌کنیم تا تورنمنتی را در شهریور و در شهر شیراز داشته باشیم. با چند کشور دیگر مذاکره می‌کنیم تا آنها را به این تورنمنت دعوت کنیم. به دیدارهای دوستانه نیاز داریم. پیگیری می‌کنیم تا اول آبان دیداری تدارکاتی داشته باشیم و می‌خواهیم با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم. با این وجود و با شیوع کرونا نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.
وی تاکید کرد: تورنمنت تایلند را لغو کردیم چون منطقی نبود قبل از جام ملت های آسیا با حریف اصلی خود (تایلند) در این کشور بازی کنیم. همچنین تورنمنت کاسپین به خاطر برنامه های روسیه به زمان دیگری موکول شد. دنبال بازی های تدارکاتی دیگری هستیم تا بتوانیم جایگزین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره احتمال بازی با عراق و کویت گفت: عراق تیم خوبی است و در مرحله نهایی جام ملت ها حضور ندارد. بنابراین می توانیم با این تیم بازی کنیم. کویت هم که در جام ملت ها هست ولی احتمال اینکه به این تیم بخوریم خیلی کم است. باید با چند تیم اروپایی هم مذاکره شود تا با آمادگی به جام ملت ها برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.