کد خبر : 156069
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 17:29
-

حسن‌زاده: اعضای کمیته انضباطی باید تشخیص بدهند چه کسانی در جلسات حضور داشته باشند

حسن‌زاده: اعضای کمیته انضباطی باید تشخیص بدهند چه کسانی در جلسات حضور داشته باشند

رییس کمیته انضباطی گفت: گزارش‌ها در مورد فینال لیگ فوتسال و بازی فولاد و استقلال به کمیته رسیده و از هر شخصی که نیاز باشد برای حضور در جلسه کمیته دعوت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ابوالفضل حسن‌زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در ارتباط با پرونده دیدار برگشت فینال پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس سونگون تبریز و گیتی‌پسند اصفهان و بازی تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در اهواز در چارچوب دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: گزارش‌ها دریافت شد و اگر صلاح باشد از طرفین و یا هر شخصی که در بررسی پرونده‌ها به اظهارات او نیاز باشد، دعوت می‌شود.

وی در ادامه در خصوص دعوت از اشخاص برای حضور در کمیته انضباطی، تصریح کرد: کمیته انضباطی با حضور همه اعضا پرونده‌ها را بررسی می‌شود و اگر نیاز باشد، اظهارات طرفین حضوری یا غیرحضوری شنیده می‌شود. اعضای کمیته باید تشخیص بدهند چه کسانی در جلسه حضور داشته باشند. ما برای بازی‌ها ناظر ویژه انضباطی هم معرفی می‌کنیم و کمیته انضباطی از حداکثر پتانسیل خود که در مقررات پیش‌بینی شده، استفاده می‌کند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان پیرامون گزارش‌هایی که به کمیته انضباطی می‌رسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانم چیزی در مورد متن گزارش‌هایی که به کمیته انضباطی آمده بگویم چوم منع قانونی دارد. برای طرفین ابلاغیه ارسال شده تا دفاعیات خود را به کمیته انضباطی بفرستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.