کد خبر : 155951
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 9:08
-

شمس : برگزار کننده تورنمنت تایلند ایرانی و از دوستان نبی است / ۷-۸ مربی برای تیم «ب» مدنظر داریم

شمس : برگزار کننده تورنمنت تایلند ایرانی و از دوستان نبی است / ۷-۸ مربی برای تیم «ب» مدنظر داریم

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: آقای ناظم الشریعه برنامه هایش را ارائه کرد و مقرر شد کمیته فوتسال مقدمات اجرای این برنامه ها را فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال با کمیته فوتسال گفت: آقای ناظم الشریعه برنامه هایش را ارائه کرد و مقرر شد کمیته فوتسال مقدمات اجرای این برنامه ها را فراهم کند. کادر فنی تیم ملی با حضور در تورنمنت تدارکاتی تایلند مخالفت کرده است چون با این تیم در جام ملت های آسیا همگروه هستیم. بنابراین درنظر داریم برای «فیفادی» شهریور، خودمان یک تورنمنت با حضور تیم های دیگر در ایران برگزار کنیم. اگر هم شرایط فراهم باشد شاید تیم ملی به کشورهای اروپایی سفر کند.
دعوت از عراق، کویت و کشورهای شرق اروپا
عضو کمیته فنی فوتسال در خصوص مکان برگزاری این تورنمنت و تیم های مدنظر تاکید کرد: احتمال اینکه تورنمنت مدنظرمان در شهر صدرای شیراز برگزار شود هم زیاد است. در این شهر یک سالن جدید در حال احداث است و اگر در هفته دولت افتتاح شود، می توانیم بازی ها را در این شهر میزبانی کنیم. برای این تورنمنت تیم های عراق، کویت، صربستان، اسلواکی و بلاروس را مدنظر داریم. البته همه چیز به این بستگی دارد که تا آن زمان شرایط بهداشتی به چه شکلی باشد و اینکه آیا مجوز ورود و خروج به ایران و این کشورها وجود دارد یا خیر.

روسیه گفت نمی‌توانم در تورنمنت کاسپین حاضر شوم
شمس با اشاره به دلایل لغو تورنمنت کاسپین یادآور شد: روسیه اعلام کرده است که می خواهد پلی آف فوتسال خود را برگزار کند و نمی تواند قبل از جام ملت های آسیا در تورنمنت کاسپین شرکت کند. بنابراین این مسابقات هم فعلاً لغو شده ولی احتمال دارد بعد از جام ملت ها برگزار شود.

مجری تورنمنت فوتسال تایلند ایرانی است/ شرط بازی با آذربایجان
اهمیت بازی با اسپانیا را همه درک می‌کنند
«آیا دیدار با اسپانیا ارزشش را نداشت که تیم ملی به تورنمنت تایلند برود؟» عضو کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این سئوال گفت: ما تابع نظر کادر فنی تیم ملی هستیم و آنها خودشان پاسخگو هستند. اهمیت بازی با اسپانیا را همه درک می کنند ولی از آنطرف ما در جام ملت ها با تایلند همگروه هستیم و این اتفاق ممکن است به ضرر تیم ملی بشود. البته ما فرصت را از دست نمی دهیم و احتمال دارد تیم امید یا تیم «ب» را به این مسابقات اعزام کنیم. همه هزینه های تورنمنت تایلند رایگان است و نباید به سادگی آنرا از دست بدهیم.

برگزارکننده تورنمنت تایلند ایرانی و از دوستانی نبی است
شمس درباره اینکه آیا تایلند با حضور تیمی غیر از تیم اصلی ایران در این تورنمنت موافقت می کند؟ اظهار کرد: آنها اعلام نکرده اند که حتماً تیم بزرگسالان ایران به این تورنمنت برود. بار گذشته هم ایران تیم جوانانش را به تایلند فرستاد. ضمن اینکه برگزار کننده تورنمنت تایلند، ایرانی و از دوستان صمیمی آقای مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال است. نبی خودش این تورنمنت را جور کرده است.

شرط بازی با آذربایجان در آبان
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال برگزاری بازی های تدارکاتی دیگر برای ایران در آبان ماه و قبل از اعزام به جام ملت ها، تصریح کرد: با آذربایجان صحبت شده که اوایل آبان دو بازی در خود این کشور انجام بدهیم اما همانطور که گفتم ابتدا باید مسائل دیگر از جمله شرایط پروازها، موارد بهداشتی و … را مدنظر قرار داد. همه چیز منوط به مجوزهای پروازی و سفر به داخل و خارج ایران است.

۷-۸ مربی برای تیم «ب» مدنظر داریم
عضو کمیته فنی فوتسال درباره نامشخص بودن وضعیت تیم «ب» و اینکه چطور این تیم بدون سرمربی می خواهد به تورنمنت تایلند برود؟ خاطرنشان کرد: برای این تیم هفت، هشت مربی مدنظر داریم که امتیازبندی شده اند. کمیته فنی باید رزومه ها را بررسی کند و بعد از آن سرمربی انتخاب خواهد شد.

بلاتکلیفی تیم‌ها برای فصل آینده
شمس در پایان با بیان اینکه فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال روز ۳۱ مرداد آغاز می شود، به بلاتکلیفی باشگاه ها اشاره کرد و گفت: تا الان به جز دو تیم فینالیست سال قبل (گیتی پسند و مس) هیچ تیم دیگری برای فصل بعد اعلام آمادگی نکرده است. هر تیم به دو ماه بدنسازی و تمرین برای شرکت در لیگ نیاز دارد و زمان زیادی دیگری باقی نمانده است. باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.