کد خبر : 155963
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 11:39
-

پاداش ویژه مسئولان باشگاه مس سونگون به بازیکنان

پاداش ویژه مسئولان باشگاه مس سونگون به بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری بازی بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار و در پایان تیم مس سونگون موفق شد در ضربات پنالتی از سد گیتی پسند عبور کرده و برای سومین سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری بازی بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار و در پایان تیم مس سونگون موفق شد در ضربات پنالتی از سد گیتی پسند عبور کرده و برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند. مس با این قهرمانی تبدیل به اولین تیمی شد که توانست برای ۳ سال متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

پس از معرفی تیم مس به عنوان قهرمان لیگ برتر حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که قرار است به زودی پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شود تا از زحماتی که آن‌ها در این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر کشیده اند به نوعی تقدیر و تشکر به جای بیاورند. آن طور که نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرده قرار است این پاداش‌ها تا آخر این هفته به بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.