کد خبر : 155950
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1399 - 9:15
-

یاری: تعلل در تصمیم‌گیری سازمان لیگ به نفع تیم ملی نیست/امیدوارم تعداد تیم‌ها کم شود

یاری:  تعلل در تصمیم‌گیری سازمان لیگ به نفع تیم ملی نیست/امیدوارم تعداد تیم‌ها کم شود

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: سازمان لیگ باید هر چه زودتر در خصوص ادامه لیگ تصمیم‌گیری کند، زیرا بازیکنان زمان زیادی برای حضور در جام جهانی برزیل ندارند و این مسابقات شانس دوباره‌ای برای ماست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: سازمان لیگ باید هر چه زودتر در خصوص ادامه لیگ تصمیم‌گیری کند، زیرا بازیکنان زمان زیادی برای حضور در جام جهانی برزیل ندارند و این مسابقات شانس دوباره‌ای برای ماست.

«شهناز یاری» اظهار داشت: تعلل در تصمیم‌گیری سازمان لیگ برای ادامه یا لغو مرحله حذفی لیگ برتر به نفع تیم ملی نیست. از طرفی لیگ برتر مردان روز گذشته با برگزاری دیدار دوم فینال به پایان رسید. حداقل تا ۱۰ روز دیگر زمان برپایی این رقابت‌ها باید تعیین شود و سوای این موضوع در خصوص فصل آینده لیگ برتر نیز باید تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: با این شرایط هنوز مشخص نیست که سازمان لیگ چه زمانی می‌خواهد فصل بعد را شروع کند؟ و همه چیز به نوعی رها شده است. چگونه با این وضعیت می‌خواهیم تمرین داشته باشیم؟ ملی‌پوشان نیاز به تمرین توپی دارند و باید برای جام جهانی برزیل آماده شوند. سازمان لیگ باید هر چه زودتر تصمیم بگیرد تا هم باشگاه‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند. زمان کوتاهی برای آماده کردن ملی‌پوشان باقی مانده و آنان باید تا آذر ماه از شرایط خوبی برای حضور در جام جهانی برخوردار باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: در این مدت جلسه‌ای را با «داود پرهیزکار» رییس کمیته فوتسال داشتیم و در خصوص برنامه‌های خود با آنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا صحبت کردیم و باید دوباره جلسه‌ای در خصوص حضور در جام جهانی برزیل با او داشته باشیم. این مسابقات شانس دوباره‌ای برای دختران ماست و می‌توانیم در آن شرکت کنیم.

وی یادآور شد: در این مدت فوتسالیست‌ها تمرینات انفرادی در خانه داشتند و با کمک بدنساز تیم، وضعیت بازیکنان کنترل و به من اطلاع داده می‌شود. از طرفی لیگ فصل آینده هفته اول شهریور برگزار می‌شود و بهتر است این مسابقات تا آخر بهمن تمام شود و بازیکنان از اول اسفند در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.

یاری گفت: از فصل آینده مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال زنان برگزار نمی‌شود و امیدوارم تعداد تیم‌ها هم کم شود. امیدوارم بخاطر شرایط تیم ملی هر چه زودتر لیگ را تمام کنیم تا بازیکنان سریع‌تر در اختیار کادر فنی قرار بگیرند، زیرا بعد از عید مسابقات مهمی را پیش‌رو داریم و زمان کمی برای حضور در این رقابت‌ها در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد. لیگ نباید ادامه‌دار و خسته‌کننده باشد، زیرا آسیب بازیکنان را بالا می‌برد و وقتی بازیکنان دیر به تیم ملی تحویل داده شوند، آمادگی کمتری برای شرکت در مسابقات بین‌المللی دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.