کد خبر : 156132
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 9:18
-

اعتدادی : چطور با کادر قوی به دنبال چهارمی و پنجمی بودیم؟ / جانمان را گذاشته ایم و حق‌مان را می‌خواهیم

اعتدادی : چطور با کادر قوی به دنبال  چهارمی و پنجمی بودیم؟ / جانمان را گذاشته ایم و  حق‌مان را می‌خواهیم

ملی‌پوش فوتسال گفت: چطور می‌شود که کادر قوی و دکتر روانشناس و ماساژور و مدیر فنی داشته باشیم و برای کسب مقام چهارم یا پنجم به مسابقات اعزام شویم؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی‌پوش فوتسال گفت: چطور می‌شود که کادر قوی و دکتر روانشناس و ماساژور و مدیر فنی داشته باشیم و برای کسب مقام چهارم یا پنجم به مسابقات اعزام شویم؟!
لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در جدیدترین اظهارات خود در مورد پرداخت نشدن پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا بعد از دوسال، نوک پیکان را به سمت بازیکنان و کادر تیم نشانه رفته و گفت: «ملی‌پوشان در شرایطی اعتراض می‌کنند که قبل از اجرای برنامه‌های هدفمند فدراسیون پیش‌بینی نمی‌کردند در آسیا پنجم و ششم هم شوند!»

فاطمه اعتدادی ملی‌پوش فوتسال بانوان کشورمان در این باره گفت: وقتی برای مسابقات آسیایی آماده می‌شدیم، هم فدراسیون فوتبال و هم خانم صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون زحمت کشیدند. کادر خیلی قدرتمندی داشتیم و همه چیز خوب بود، اما چطور می‌شود که کادر قوی و دکتر روانشناس و ماساژور و مدیر فنی داشته باشیم و برای کسب مقام چهارم یا پنجم اعزام شویم؟!

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا خانم صوفی‌زاده چنین صحبتی کرده است؟ همه به خاطر این حرف ناراحت هستیم، چون مگر می‌شود تمرین کنیم و برای قهرمانی در مسابقات شرکت نکنیم؟! نمی‌دانیم چرا اینگونه صحبت شده است؟ فقط دنبال حق‌مان هستیم.

ملی‌پوش فوتسال بانوان کشورمان به اعتراض برخی بازیکنان اشاره کرد و گفت: سال گذشته برخی بازیکنان برای اینکه ناراحتی خود را نشان دهند، به اردو نیامدند، سپس برای احترام به پرچم، تیم ملی و فدراسیون، من و برخی ملی‌پوشان به اردو برگشتیم، اما برخی که نیامدند به اردو دعوت نشدند. این بازیکنان نمی‌خواستند به تیم ملی و فدراسیون بی‌احترامی کنند، فقط می‌خواستند حقشان را بگیرند، اما وقتی می‌بینیم این موارد گفته می‌شود، نمی‌دانیم باید چه بگوییم.

اعتدادی خاطرنشان کرد: در مسابقات آسیایی فدراسیون کمک‌مان کرد، اما جان‌مان را گذاشتیم و هنوز هم ملی‌پوشان، مصدومیت‌های آن رقابت‌ها را دارند. چه کسی جواب فوتسالیستی را می‌دهد که خرج خانه‌اش را تامین می‌کند؟ خیلی از ملی‌پوشان خرج خانواده‌شان را می‌دهند. دو، سه سال پیش بیست میلیون تومان اگر پول زیادی نبود، می‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم، اما الان با این پول یک گوشی موبایل می‌توانی بخری! تازه اگر این پول را به شما بدهند!

اعتدادی عنوان کرد: به جای اینکه حق را به ما بدهند حرف‌هایی می‌زنند که انگار روبه‌روی هم قرار گرفته‌ایم در حالی که قصد ما این نیست. قصدمان این است که ملی‌پوشانی که زحمت کشیده‌اند پولشان را بگیرند. احترام همه چیز را هم داریم، اما حق‌مان را می‌خواهیم و همه به دلیل مصاحبه خانم صوفی زاده ناراحت هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.