کد خبر : 156135
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 9:24
-

خوراکچی: سه قهرمانی متوالی کار آسان و اتفاقی نیست / صمیمی و مومنی نقش خود را در قهرمانی به خوبی ایفا کردند

خوراکچی: سه قهرمانی متوالی کار آسان و اتفاقی نیست / صمیمی و مومنی نقش خود را در قهرمانی به خوبی ایفا کردند

یشکسوت فوتسال ایران گفت: سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران به عنوان پنج لیگ معتبر دنیا، کار آسان و اتفاقی نیست و لازمه آن انسجام، اتحاد و نظم تیمی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پیشکسوت فوتسال ایران گفت: سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران به عنوان پنج لیگ معتبر دنیا، کار آسان و اتفاقی نیست و لازمه آن انسجام، اتحاد و نظم تیمی است.

«محمود خوراکچی» در مورد فینال لیگ برتر فوتسال که با قهرمانی تیم مس‌سونگون به پایان رسید، اظهار داشت: اگر در این دیدار نیز قهرمان مشخص نمی‌شد، نظری در مورد تیم‌ها نمی‌دادم، اما حالا که قهرمان مشخص شده می‌توانیم در مورد عملکرد فینالیست‌ها نظر بدهیم. کیفیت دیدار برگشت به مراتب بالاتر از دیدار رفت بود. در دیدار رفت شرایط بدنی بازیکنان پایین بود و کارهای تاکتیکی کمتری از تیم‌ها دیدیم که این موضوع امری عادی بود، زیرا تیم‌های اروپایی نیز در شرایط کرونایی افت محسوسی داشتند اما در دیدار برگشت این موضوع تغییر کرد و شرایط برای هر ۲ تیم بهتر شده بود. من بعد از این دیدار بار دیگر به فوتسال ایران افتخار کردم.

وی تصریح کرد: به تیم مس‌سونگون ورزقان خسته نباشید می‌گویم و معتقدم سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران که جزو پنج لیگ معتبر دنیا است، واقعا آسان و اتفاقی نیست و لازمه آن انسجام، اتحاد و نظم تیمی است. جا دارد بابت این قهرمانی به مردم و ورزش آذربایجان تبریک بگویم.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: البته چیزی از ارزش‌های تیم گیتی‌پسند نیز کم نمی‌شود. به خوبی در این فصل ظاهر شد و به جرات می‌گویم که هر ۲ تیم لیاقت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال را داشتند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک در مورد حواشی دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال، بیان داشت: برخی از حواشی در فوتسال تا حدی طبیعی است اما نباید فراتر از آن برود، زیرا بیننده و تماشاگر را دلسرد می‌کند. بیشتر بازیکنان این ۲ تیم جزو ملی‌پوشان و سرمایه‌های فوتسال ایران هستند و حیف است درگیر این حواشی شوند.

خوراکچی در خصوص بهترین بازیکن فینال لیگ برتر فوتسال، گفت: بازیکنان ۲ تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند اما دروازبانان مس سونگون بهترین عملکرد در ۲ دیدار فینال را داشته و بار دیگر اهمیت نقش دروازه‌بان را در ورزش فوتسال نشان دادند. «علیرضا صمیمی» و «سعید مومنی» نقش خود را در قهرمانی مس‌سونگون به خوبی ایفا کردند. برعکس این ۲ گلر، دروازبان گیتی‌پسند بود که علی‌رغم عملکرد خوبش در طول برگزاری لیگ، نتوانست توقعی که ایجاد شده بود را برآورده کند.

وی در پایان تاکید کرد: باید از عوامل فوتسال که این لیگ فرسایشی را به خوبی به اتمام رساندند، تشکر کنم. دوست داشتم مسوولان کشور این دیدار را می‌دیدند و به زیبایی و تاثیرگذاری این رشته ایمان می‌آوردند. فوتسالی‌ها می‌توانند حتی بالاتر از توقعی که به این رشته است، در جهان افتخارآفرینی کنند.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری قرچک در خصوص رای کمیته انضباطی در مورد این تیم، گفت:‌ ما تابع قانون هستیم و به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذاریم اما وکیل باشگاه پیگیر این موضوع است و امیدواریم کمیته استیناف این رای را برگرداند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.