کد خبر : 156163
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1399 - 13:09
-

فخیم: حضورم در تیم ملی بستگی به شرایط دارد / برخی افراد هنوز حساسیت‌های فینال را درک نکرده‌اند/ داوران این مسابقه در حد این دیدار نبودند

فخیم: حضورم در تیم ملی بستگی به شرایط دارد / برخی افراد هنوز حساسیت‌های فینال را درک نکرده‌اند/ داوران این مسابقه در حد این دیدار نبودند

کاپیتان مس در مورد درگیری‌های پایان بازی تاکید کرد: شنیدم که «علی افضل» سرمربی تیم ما به سمت «حمید بی‌غم» سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند رفته تا با او صحبت کند اما درگیری‌هایی به وجود آمده بود. اوضاع وحشتناکی بود و در آن شرایط عجله کردند و اسپری اشک‌آور زدند. من همه را از آن دعوا بیرون کشیدم و نگذاشتم دعوا بیشتر شود.

کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون گفت: به نظرم حاشیه‌ای در درون زمین در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال وجود نداشت. متاسفانه در پایان بازی شرایط بدی رقم خورد و من هم تلاش زیادی برای پایان دادن به درگیری‌ها داشتم.

«فرهاد فخیم» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: این دیدار خیلی خوب و با کیفیت بود. همانطور که تیم ما در اصفهان، گیتی‌پسند را تحت فشار قرار داده بود، تیم گیتی‌پسند نیز در ابتدای بازی ما را تحت فشار شدید قرار داده بود. در ۱۵ دقیقه ابتدای بازی خودمان هم فکر نمی‌کردیم که به این شکل به‌ لاک دفاعی برویم. حضور «علی‌اصغر حسن‌زاده» واقعا گیتی‌پسند را قوی‌تر کرده بود. در نیمه دوم تیم ما سرتر بود و توانست بهتر بازی کند. سه بر یک جلو افتادیم اما بازیکنان با تجربه گیتی‌پسند، نتیجه را به تساوی کشاندند و خدا را شکر توانستیم در پنالتی پیروز شویم و قهرمانی لیگ را به دست آوریم.

وی ادامه داد: برخلاف نظر کارشناسان که می‌گویند فینال کیفیت بالا نداشت، باید بگویم که شاید برخی افراد هنوز حساسیت‌های فینال را درک نکرده‌اند. ۲ تیم ته جدولی نبودیم که بخواهیم با ریسک بالا بازی کنیم. بالاخره فینال است و حساسیت بالا دارد اما باز با این وجود به نظر من بازی بسیار زیبایی رقم خورد و بینندگان تلویزیونی از تماشای مسابقه لذت بردند.

فخیم درباره حواشی که در بازی وجود داشت، گفت: به نظر من حاشیه‌ای در درون زمین وجود نداشت. این اتفاقات در ورزش موضوعی عادی است. در اروپا نیز از این اتفاقات می‌افتد و بازیکنان به داور اعتراض می‌کنند. در همین بازی استقلال با فولاد خوزستان، دیدیم که چقدر اعتراض وجود داشت.

کاپیتان تیم فوتسال مس‌سونگون در خصوص داوری این دیدار، تصریح کرد: داوران این مسابقه در حد این دیدار نبودند. «علی پورافشار» خوب بود اما آن داور دیگر را که من اصلا نمی‌شناختم خیلی بد داوری کرد. او با کارت‌هایی که داد روند بازی را خراب کرد و فقط می‌گفت حرف نزنید. زمانی که هیچی نمی‌گفتیم، باز هم می‌گفت حرف نزنید. در آنجایی که باید اخراج می‌کردند، کارت نمی‌دادند. در صحنه‌ای که «محمدرضا سنگ‌سفیدی» توپ به دستش برخورد کرد، یا نباید خطا گرفته می‌شد یا اگر خطا گرفته شد باید او را اخراج می‌کردند. بعد از همان صحنه «مسلم اولادقباد» حرفی به من زد که داور او را اخراج کرد.

وی در مورد درگیری‌های پایان بازی تاکید کرد: من از چیزی اطلاع نداشتم که حسن‌زاده به من گفت در رختکن درگیری شده است. شنیدم که «علی افضل» سرمربی تیم ما به سمت «حمید بی‌غم» سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند رفته تا با او صحبت کند اما درگیری‌هایی به وجود آمده بود. اوضاع وحشتناکی بود و در آن شرایط عجله کردند و اسپری اشک‌آور زدند. من همه را از آن دعوا بیرون کشیدم و نگذاشتم دعوا بیشتر شود. نمی‌خواستم که گیتی‌پسندی‌ها در آنجا آسیب ببینند زیرا آن‌ها ملی‌پوش و دوست ما هستند.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران درباره احتمال دعوت او به تیم ملی، اظهار داشت: این موضوع بستگی به شرایط دارد. باید دید در آینده چه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.