کد خبر : 156219
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1399 - 13:22
-

صمیمی: گیتی‌پسند بهتر بازی کرد اما ما باهوش‌تر بودیم/ جام قهرمانی را ساده به کسی نمی‌دهند/بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند به سمت رختکن ما آمدند

صمیمی: گیتی‌پسند بهتر بازی کرد اما ما باهوش‌تر بودیم/ جام قهرمانی را ساده به کسی نمی‌دهند/بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند به سمت رختکن ما آمدند

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت: گیتی‌پسند بازی بهتری در فینال انجام داد، اما ما منطقی‌تر و باهوش‌تر بازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی درباره پیروزی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان مقابل گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: دیدار بسیار حساسی بود، ما بازی اول را برده بودیم و گیتی‌پسند هر چه در توان داشت گذاشت تا در بازی برگشت به پیروزی برسد. الحق و الانصاف هم خوب بازی کردند و بیشتر از ما هم موقعیت داشتند، اما ما منطقی‌تر بازی کردیم و فکر می‌کنم کلاً چهار پنج موقعیت داشتیم که سه گل زدیم.

وی افزود: بالاخره یکسری اشتباهات هم در بحث دفاعی داشتیم، مسلم اولادقباد هم اشتباه بدی کرد و اخراج شد و همین موضوع کارمان را سخت کرد. اگر واقعیت را بگویم گیتی‌پسندی‌ها بهتر از ما بازی کردند، ولی ما منطقی‌تر و باهوش‌تر بودیم و از توپ‌های‌مان بهتر استفاده کردیم. به نظرم اگر اولادقباد هم اخراج نمی‌شد می‌توانستیم بازی را در همان وقت معمول ببریم. ما در اصفهان خیلی بهتر از تبریز بازی کردیم، ولی در هر صورت خدا را شکر در ضربات پنالتی توانستیم پیروز شده و برای سومین بار قهرمان ایران شویم. این را هم باید بگویم که حق ما قهرمانی بود. در مرحله گروهی لیگ با شش امتیاز اختلاف صدرنشین بودیم و بعد از ناکامی در مسابقات باشگاه‌های آسیا هم کادر فنی و فرهاد فخیم خیلی خوب تیم را جمع کردند. جا دارد یک تشکر ویژه هم از فرامرز وفایی مربی دروازه‌بانان تیم‌مان داشته باشم که واقعاً زحمت زیادی برای من کشید.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون در مورد درگیری‌های پُرتعداد بازیکنان دو تیم در جریان بازی تصریح کرد: حق بدهید، این جام را کسی ساده به کسی نمی‌دهند. الان لیگ اسپانیا را نگاه کنید. بسیار شدیدتر از ما همدیگر را می‌زنند. قبول دارم در برخی صحنه‌ها شدت درگیری‌ها زیاد شد، ولی سبک بازی بعضی از بچه‌ها همین است. کسی به کسی باج نمی‌دهد. ما بیرون از زمین رفیقیم، ولی در زمین رقیب هستیم. ما سال گذشته در اصفهان این جام را برده بودیم و گیتی‌پسند می‌خواست جبران کند. قهرمانی در لیگ برای تیم و بازیکنان خیلی منفعت دارد. بالاخره هر دو تیم زحمت کشیدند و اجازه نمی‌دهند راحت تیم دیگر قهرمان شود.

صمیمی در مورد درگیری‌ها و حاشیه‌های پایان بازی و درگیری‌ گیتی‌پسندی‌ها با مأموران نیروی انتظامی توضیح داد: من به شخصه صحنه‌ها را ندیدم، ولی وقتی وارد رختکن شدم دیدم بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند به سمت رختکن ما آمدند، آنها هم می‌گویند یک‌سری حرف‌ها از سمت رختکن ما به آنها زده شده است، ولی من چیزی نمی‌دانم.  من نمی‌توانم دروغ بگویم و وقتی دیدم جو شلوغ است یک گوشه از سالن نشستم و تا این صحنه‌ها را نبینم. فقط دیدم همان اول چند بازیکنان و کادر فنی گیتی‌پسند به سمت رختکن ما حمله‌ور شدند،‌ اما اینکه قبلش چه اتفاقی از سمت رختکن ما افتاده بود را نمی‌دانم. من با تمام بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه گیتی‌پسند رفیقم و همان‌طور که گفتم وقتی دیدم درگیری شروع شده از آنجا فاصله گرفتم. این کارها زیبنده فوتسال نبود و کاش این اتفاقات نمی‌افتادند.

وی درباره قراردادش با تیم مس سونگون نیز گفت:‌ قرارداد من یک ساله بود و الان تمام شد، اما اولویت من با مس است، چون زحمت کشیدم و دوست دارم در جام باشگاه‌ها بازی کنم. امیدوارم شاکله بازیکنان و کادر فنی حفظ شود و ناکامی‌سال گذشته جام باشگاه‌های آسیا را جبران کنیم. البته اگر پیشنهاد خارجی هم داشته باشم به آن فکر می‌کنم.

دروازه‌بان مس سونگون در پایان یادآور شد: جا دارد یک تشکر ویژه از مدیریت باشگاه مس داشته باشم که واقعاً سنگ تمام گذاشتند. پاداش خوبی هم بعد از بازی رفت به ما دادند و الان هم قرار است مراسم باشکوهی گرفته و پاداش قهرمانی پرداخت شود. اگر هم اتفاقی در بازی فینال افتاد من از سمت بازیکنان و باشگاه مس سونگون از باشگاه گیتی‌پسند عذرخواهی می‌کنم. اگر من باعث اتفاقی هم شدم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم به دل نگیرند. دوست نداریم نام فوتسال ایران خدشه‌دار شود. گیتی‌پسند و مس برندهای فوتسال ایران هستند و امیدوارم همین‌طور با قدرت به کار خود ادامه دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.