کد خبر : 156261
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 17:07
-

جنتی:سرمربی تیم مس صحنه های زشتی رقم زد/ فوتسال زیر سئوال رفت

جنتی:سرمربی تیم مس صحنه های زشتی رقم زد/ فوتسال زیر سئوال رفت

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان با انتقاد از اتفاقات رخ داده در دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، از سرمربی تیم مس انتقاد کرد و گفت: تا آخر پیگیر شکایتمان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا جنتی مدیر عامل باشگاه گیتی پسند با اشاره به اتفاقات و درگیری های فینال برگشت لیگ برتر فوتسال بین دو تیم مس و گیتی پسند گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده در کشور و تعطیلی مسابقات از حدود یک ماه و نیم قبل در هیأت رئیسه سازمان لیگ تصمیم بر برگزاری آبرومند و طبق پروتکل های بهداشتی را گرفتیم و آرش جابری به عنوان سرپرست این سازمان وظیفه اجرای فینال را در دو بازی رفت و برگشت به عهده گرفت. در این دو بازی آنچه در حیطه سازمان لیگ بود به بهترین نحو به اجرا درآمد.

مدیر عامل گیتی پسند ادامه داد: با هماهنگی انجام شده در سازمان لیگ ، هیأت فوتبال استان و باشگاه توانستیم بازی رفت را در بهترین شرایط برگزار کنیم و همچنین بازی برگشت نیز با تمهیدات ویژه سازمان لیگ در حال برگزاری بود .

جنتی تصریح کرد: من شب قبل از بازی برگشت در تبریز در جلسه هیأت رئیسه که کلیه اعضا، ضیغمی مشاور مدیر عامل شرکت ملی مس ایران، دبیر هیأت فوتبال تبریز و مدیر عامل باشگاه مس هم حضور داشتند به صراحت اعلام کردم که در بازی دور رفت همانطور که همگان در پخش تلویزیونی دیدند بعد از اتمام بازی سرمربی حریف با مشت های گره کرده صحنه های زشتی را رقم زد.

وی افزود: از مدیر عامل و مشاور مس خواستم که جلوی این حرکات در بازی برگشت گرفته شود که خدای ناکرده باعث تنش نشود و تنها عاملی که می تواند باعث جنجال شود، حرکات این فرد است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت : من شب قبل اعلام کردم در صورت باخت نیز راه خودمان را در فوتسال ادامه خواهیم داد و اخلاق را نمی بازیم، ولی متأسفانه این بازی زیبا و دلچسب که به گفته اکثر کارشناسان فراتر از آسیا بود، با ندانم کاری یک شخص آبروی فوتسال ایران را زیر سئوال برد و خستگی را به تن خانواده فوتسال ایران گذاشت .

مدیر عامل گیتی پسند خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی شهرستان تبریز هم گله مندیم چون ما مهمان آنها بودیم و آنها رسم مهمان نوازی را به‌جا نیاوردند و بازیکنان ما را که حدود ۹۰ دقیقه در سالن دویده بودند، با گاز فلفل بدرقه کردند. البته ما از طریق وکلای خودمان و سازمان قضائی نیروهای مسلح پیگیر موضوع هستیم .

وی در پایان ضمن عذرخواهی از جامعه فوتسال از کمیته انضباطی درخواست کرد با خاطیان این جنجال آفرینی برخورد قاطع صورت گرفته و هرگونه رأیی مورد تمکین این باشگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

رسم مهمان نوازی رو شما به جا اوردین که توی سالن پیروزی زدین بازیکنان ساری رو ناقص کردین به نامردی
شما مهمان نوازین که با لنگه کفش زدین خو سر داور بازی قرچک و بعد تماشاگرتون با سیلی به صورت داور زد
شما جوانمردید که برای اولین بار ننگ تبانی رو بر پیشانی فوتسال زدین
شما خوب هستین که انواع و اقسام فحاشی رو در بازی با حفاری و مس انجام دادین
شما ابروی فوتسال اصفهان هستین که بهترین مربیان و سرمربیان و بازیکنان اصفهانی رو از شهر اصفهان فراری دادین
خیر اقای جنتی رفتارهای غلطی که شما و قائم مقامتان در فوتسال بدعت کردین حال یقه خود شما رو گرفته
عامل بدبختی و بی اخلاقی در فوتسال خود شما هستین
و همچنین یک دلال به نام عراقیزاده که هر ساله افراد زیادی رو از باشگاه فراری میده تا مشکلات خود و بی عرضگی خود را پوشش بده طی ۱۰ سال حداقل ۱۰ سرمربی عوض کردین بازیکن عوض کردین سرپرست عوض کردین مدیرعامل عوض کردین کمک مربی و عوامل عوض کردین ولی کماکان در جا زده اید
مشکل را جای دیگر جستجو کنین