کد خبر : 156259
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 15:49
-

شمس: با همه درخواست‌های ناظم الشریعه موافقت کردیم/توافقات ابتدایی با کاندلاس صورت گرفته است/دلیل استعفای پزشکان گذشته تیم ملی را نمی‌دانم

شمس: با همه درخواست‌های ناظم الشریعه موافقت کردیم/توافقات ابتدایی با کاندلاس صورت گرفته است/دلیل استعفای پزشکان گذشته تیم ملی را نمی‌دانم

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: در جلسه امروز این کمیته با همه درخواست‌های سرمربی تیم ملی موافقت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان در خصوص جلسه امروز این کمیته اظهار داشت: جلسه امروز در خصوص تیم ملی بزرگسالان بود و با درخواست‌های ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی به صورت تمام و کمال موافقت کردیم.  برنامه‌های او را تا پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بررسی کردیم.  ۲ نفر به کادر فنی تیم ملی اضافه شدند. خسوس کاندلاس به عنوان مدیر فنی و محمدرضا حیدریان نیز به عنوان مربی به تیم ملی اضافه شدند. نفراتی که در گذشته در کادر فنی تیم ملی بودند همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

او ادامه داد سوابق هر دو نفر کاملا مشخص است. توافقات ابتدایی با کاندلاس صورت گرفته و منتظر هستیم که او به ایران بیاید و قرارداد را ببندیم. او یکی از بزرگترین اساتید فوتسال دنیا است و  در گذشته سرمربی تیم ملی بوده است. کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هم از او به عنوان مدرس در کلاس‌های مربیگری استفاده خواهد کرد. محمدرضا حیدریان نیز اسطوره فوتبال ایران است و همه او را دوست دارند و با اضافه شدن این نفرات به کادر فنی، کمک بزرگی به تیم ملی می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره آخرین وضعیت پزشکان این تیم گفت: با یک فرد جدیدی که من هم اسم او را نمی‌دانم صحبت شده است. قرار به اضافه شدن او است و دلیل استعفای پزشکان گذشته تیم ملی را نمی‌دانم.

شمس درباره تاریخ آغاز رقابت‌های لیگ جدید گفت: با توجه به اینکه سازمان لیگ در خصوص این موضوع باید نظر بدهد، ما از تاریخ جدید لیگ بی خبر هستیم. ناظم الشریعه درخواست کرده بود که از ۳۱ مرداد لیگ جدید آغاز شد و منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم. قرار است جلسه ای بین سرمربی تیم ملی و سرمربی تیم‌های باشگاهی برگزار شود و هماهنگی‌های لازم در این جلسه صورت بگیرد.

او گفت:  تورنمنتی در شیراز در تاریخ ۲۲ شهریور با حضور بلاروس، کویت، عراق، ایران، جمهوری آذربایجان و تیم ملی جوانان ایران برگزار خواهد شد.

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: سوابق ۸ سرمربی بررسی شد. از بین این نفرات مصطفی عمادی با توجه به سابقه سرمربیگری در تیم ملی جوانان و امید، او را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کردیم و این تیم در مهرماه راهی تایلند خواهد شد و پس از برگزاری یک جلسه در روز‌های آینده، اردو‌های این تیم را آغاز می‌کنیم.  سعی می‌کنیم بازیکنانی در این تیم قرار بگیرند که هم تیم ملی بزرگسالان و هم تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌ها متضرر نشوند.

شمس در خصوص حامیان مالی در فوتسال ایران گفت: اسپانسر فوتسال هم از طریق فوتبال جذب می‌شود. همه فعالیت‌ها از سوی سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد. مشکل بی پولی در فوتبال و فوتسال هم وجود دارد. قرار است پولی تزریق شود و پاداش بانوان و تیم ملی بزرگسالان داده شود تا با دلگرمی بیشتری بچه‌ها کار خودشان را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.