کد خبر : 233128
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 آبان 1401 - 9:36
-

بهادری: محکوم به پیروزی بودیم/ شکست‌های اخیر فشار زیادی آورده‌ بود

بهادری: محکوم به پیروزی بودیم/ شکست‌های اخیر فشار زیادی آورده‌ بود

سرمربی فرش‌آرای مشهد گفت: مقابل سفیرگفتمان و تیم‌های هم‌سطح فرش‌آرا در لیگ برتر محکوم به کسب امتیاز هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، قدرت بهادری پس از پیروزی تیمش مقابل سفیرگفتمان با اشاره به اینکه پیش‌بینی نمی‌کردیم مقابل سفیر به مشکل بخوریم، بیان کرد: به دلیل شکست‌های اخیر فرش‌آرا آنقدر روی بازیکنان و تیم فشار بود که باعث شد کار مقابل تیم هم‌سطح خودمان گره بخورد. می‌توانستیم بازی ساده‌تری مقابل این تیم داشته باشیم و به راحتی ۳ امتیاز این تیم را دشت کنیم.

 

وی تاکید کرد: در برخی بازی‌ها بازیکنان شرایط خوبی ندارند و حتی نمی‌توانند به خوبی پاس دهند و دریبل بزنند. در این دیدار مجبور شدیم از تاکتیک پاورپلی استفاده کنیم که در نهایت موفق به گلزنی و کسب ۳ امتیاز این دیدار شدیم.

 

بهادری در رابطه با عملکرد داوری گفت: داور عملکرد خوبی داشت. بخش زیادی از نیمه دوم را پاورپلی کردیم که درگیری بازیکنان کمتر شد و بازی سختی برای داور به وجود نیامد.

 

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از ادامه راه تیمش در لیگ برتر تصریح کرد: ۳ بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل با تیم‌های هم‌سطح خودمان در پیش داریم. قطعا در این بازی‌ها باید امتیاز بگیریم. هفته آتی نیز با تیم صنایع پشتیبان هرمزگان بازی داریم که در زمین خودش عملکرد خوبی دارد و از تیم‌های بزرگ امتیاز گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.