کد خبر : 233275
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1401 - 11:58
-

لطفی: گیتی‌پسند برای قهرمانی در آسیا می‌جنگد/ تنها با ۶ بازیکن به اصفهان آمدیم و این اصلاً برازنده لیگ‌برتر نیست

لطفی: گیتی‌پسند برای قهرمانی در آسیا می‌جنگد/ تنها با ۶ بازیکن به اصفهان آمدیم و این اصلاً برازنده لیگ‌برتر نیست

سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت گفت: گیتی‌پسند تیمی است که برای قهرمانی در آسیا بسته شده نه قهرمانی در لیگ‌برتر، تیم ما هم ۳ روز مانده به شروع رقابت‌ها، صرفا برای بقا در لیگ بسته شد و سیاست دو باشگاه در یارگیری نتیجه امروز را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مهرداد لطفی پس از شکست تیمش مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی امروز بین دو تیمی بود که جایگاه‌شان در جدول مشخص است؛ گیتی‌پسند تیمی است که برای قهرمانی در آسیا بسته شده نه قهرمانی در لیگ برتر، تیم ما هم ۳ روز مانده به شروع رقابت‌ها، صرفاً برای بقا در لیگ بسته شد و دارد می‌جنگد.

وی افزود: به خاطر فرصت و زمان کمی که داشتیم، نتوانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و همان طور که شاهد هستید، تنها با ۶ بازیکن به اصفهان آمدیم و این اصلاً برازنده لیگ برتر نیست.

سرمربی تیم فوتسال زندی‌بتن کلاردشت تصریح کرد: فعلاً قانون به ما اجازه جذب بازیکن را نمی‌دهد و تنها می‌توانیم از یک سهمیه فیفا استفاده و یک بازیکن جذب کنیم؛ تفاوت سیاست دو باشگاه در نحوه تیم بستن نتیجه بازی امروز را رقم زد اما این نتیجه واقعی نبوده و نیست، چون ما از نظر بدنی دچار افت و تحلیل شدیم وگرنه در نیمه اول بازی را در اختیار داشتیم و حتی جلو افتادیم.

وی یادآور شد: به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم، خیلی از اسطوره‌ها و بزرگان فوتسال در این تیم مشغول به کار هستند و زحمت می‌کشند و مطمئن هستم که در جدول به جایگاه واقعی خودش خواهد رسید. با توجه به سیاست باشگاه امیدوارم که در آینده بتوانیم بازیکنان مورد نیازمان را جذب کنیم و در جدول جایگاه‌مان بهبود یابد.

“با توجه به کمبود بازیکن تیم زندی‌بتن، اگر بازیکنی مصدوم و یا محروم شود،چه اتفاقی رخ خواهد داد؟” سرمربی زندی‌بتن در پاسخ به این سوال گفت: هفته گذشته در بازی مقابل قم یکی از بازیکنان‌مان دچار پارگی رباط صلیبی شد و یکی دیگر از بچه‌ها نیز از ناحیه مچ مصدوم شد، اگر خدای ناکرده این روند در هفته‌های آینده ادامه یابد، قطعاً به مشکل بر خواهیم خورد و اگر نتوانیم به اندازه حد نصاب بازیکن داشته باشیم، مجبوریم از شرکت در مسابقات خودداری کنیم، چون تنها بودن کافی نیست، زندگی این بچه‌ها از راه فوتسال می‌گذرد و ما راضی نیستیم که خدای ناکرده برای آنها مشکلی پیش بیاید.به همین خاطر از نتیجه امروز ناراضی نیستیم و از آنها به خاطر تلاش و همت و غیرت‌شان سپاس‌گذارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.