کد خبر : 233327
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 15:58
-

فخیم: جدایی‌ام از مس قطعی شد و تا نیم‌فصل بدون تیم هستم/ روزهای خوش بسیاری با مس داشتم/ پیشنهادی دریافت نکرده‌ام

فخیم: جدایی‌ام از مس قطعی شد و تا نیم‌فصل بدون تیم هستم/ روزهای خوش بسیاری با مس داشتم/ پیشنهادی دریافت نکرده‌ام

فرهاد فخیم کاپیتان تیم فوتسال مس سونگون خبر جدایی اش از این تیم را تایید و فسخ قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، این بازیکن مطرح فوتسال کشورمان که به گفته باشگاه به دلیل بی انضباطی در اختیار کمتیه انضباطی باشگاه قرار گرفته بود دیروز قرارداد خود با مس سونگون را فسخ کرد و پس از ۶ فصل حضور مداوم در این تیم از جمع نارنجی پوشان جدا شد.

فرهاد فخیم متولد ۱۳۶۳ تبریز است و از باشگاه‌هایی که وی در آن بازی کرده‌ می‌توان به دبیری تبریز، گسترش فولاد تبریز، فولاد ماهان، فیروز صفه اصفهان، تأسیسات دریایی تهران و مس سونگون ورزقان اشاره کرد.

فخیم با وجود اینکه سال‌ها پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما به دلیل درخشش در لیگ برتر و ترکیب مس سونگون، در لیست اعزام تیم ملی به جامی جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی قرار گرفت، این بازیکن آخرین بار در سال ۲۰۰۴ حضور در جام جهانی را تجربه کرده بود.

فخیم در گفت‌وگویی ضمن تایید این خبر در مورد دلایل جدایی‌اش از تیم مس سونگون با بیان اینکه مسائل مطرح شده از سوی مسئولان این تیم بهانه بوده و آن‌ها قصد کنار گذاشتن او را داشتند، گفت: جدایی من از مس سونگون قطعی شد و فسخ قراردادم را در هیات فوتبال ثبت کردیم و تمام شد.

وی گفت: من با سرمربی تیم به مشکل خوردم و با تصمیم وی از تیم کنار گذاشته شدم و در وقتش در مورد مسائل توضیح خواهم داد.

فخیم افزود: روزهای خوش زیادی در مس سونگون داشتم و با این تیم رکورد قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر و همچنین قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و حضور در جام باشگاه‌های جهان را ثبت و تجربه کردم که فراموش نشدنی است.

وی با بیان اینکه اکنون بازیکن آزاد هستم و باید تا نیم‌فصل و زمان نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتسال صبر کنم، گفت: سه هفته بیشتر تا نیم‌فصل باقی نمانده و هیچ پیشنهادی تاکنون دریافت نکرده‌ام.

تیم فوتسال مس سونگون در پایان هفته دهم با ۲۷ امتیاز در صدر جای دارد و جمعه ششم آبان در تبریز پذیرای تیم آناصنعت پاسارگاد قم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.