کد خبر : 233304
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 13:19
-

کشاورز: بیش از ۸۵درصد بازیکنان تیم جدا شدند/ ۹امتیاز توسط اشتباهات داوری از دست دادیم

کشاورز: بیش از ۸۵درصد بازیکنان تیم جدا شدند/ ۹امتیاز توسط اشتباهات داوری از دست دادیم

تیم فوتسال مقاومت استان البرز که شاکله قوی برخوردار است علیرغم نتایج امیدوار کننده در سال‌ گذشته، امسال موفق نشد که خوش بدرخشد، البته تلاش این تیم برای کسب موفقیت همچنان ادامه دارد، مسؤولان تیم اشتباهات داوری و جدایی چندین بازیکن کارآمد از تیم را دلیل ناکامی مقاومت در سال جاری می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال از کرج، تیم فوتسال مقاومت البرز، یکی از موفق‌های فوتسال که اخیرا نتوانسته نمایش مناسبی از خود به تصویر بکشد، نتایج تیم فوتسال مقاومت و جایگاه این تیم در جدول، هفته هاست که خبر از حال و روز ناخوش این تیم می‌دهد. تیمی که هوادارانش سال گذشته در کمال شایستگی در حسرت سکو ماندند اما این روزها به نوعی مطالبه دیگری جز بقاء در لیگ برتر پیشرو نمی‌بینند.

تیم فوتسال مقاومت البرز در فصل گذشته تیم مدعی قهرمانی بود و برای هیچ حریفی دست و پا بسته نبود امسال برای کسب پیروزی مقابل حریف تلاش می‌کرد!

لازم به ذکر است، فوتسال استان البرز درسال گذشته برخلاف رشته ورزشی فوتبال که حال روز ناخوشی نداشت پیشرفت قابل توجهی داشته و توانسته حرف‌های زیادی در دو بخش بانوان و آقایان در سطح ملی برای گفتن داشته باشد. در این میان چند نفر از بازیکنان بومی فوتسال البرز در تیم ملی بازی و نقش آفرینی کردند.

از جمله تیم فوتسال مقاومت البرز که در سال های اخیر توانست از سطح مسابقات استان خود را به سطح مسابقات لیگ برتر کشور ارتقا راه پیدا کند و ۵_۶ سال در لیگ برتر فوتسال کشور حاضر داشته باشد. در سال گذشته با توجه به اینکه بازیکنان خیلی خوبی در مجموعه مقاومت به عنوان سرباز قهرمان و ۸ ملی پوش در ترکیب تیم حضور داشت موفق شد جزء چهار تیم برتر کشور قرار بگیرد. متاسفانه امسال ۸۵ درصد از این ورزشکاران قهرمان سرباز و ملی پوشان از دست داده است، بنیان تیم به یکباره بهم ریخت و در انجام اردو پیش فصل مسابقات ناکام ماند.

مسؤولان تیم معتقدند یکی دیگر از دلایل نتایج ضعیف تیم چالش شروع فصل بود که در مجموعه ورزشی انقلاب مسؤولین امر به لحاظ روحی روانی از تیم حمایت خوبی نشد، همچنین مناسب نبودن فضای خوابگاهی می‌تواند از دیگر مشکلات این مجموعه باشد که با ورود مسؤولان استانی از جمله استاندار و نمایندگان مجلس تا حدودی این چالش برطرف شد.

فرهاد کشاورز، سرمربی تیم فوتسال مقاومت، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه مقاومت البرز، گفت: ستادکل نیروهای مسلح و مجموعه مقاومت کل در یک پروسه ۵ ساله برنامه‌ریزی را به صورت کتابچه و مدون در اختیار مجموعه مقاومت البرز قرار داده است، این طرح ریزی با یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در عرصه سازندگی، افزودن امکانات سخت افزاری و حرفه ای باشگاه و کسب عنوان و رتبه قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی ویژه تیم فوتسال است.

کشاورز با بیان اینکه خدا را شاکر هستیم تیم یک سال زودتر به نقطه هدف رسید، اضافه کرد: با تلاش و ایثار بازیکنان و کادر فنی و همه مسؤولین حامی توانستیم رتبه قابل توجه و جایگاه خوب و مثمر و پی در پی کسب کنیم، اما به هر حال با توجه به سقف مالی باشگاه با توجه به این ازدیاد قیمت‌ها و ترقی مباحث مالی مجموعه ورزشی در فصل جاری با توجه به گفته فرماندهی استان البرز سردار حیدرنیا، هر بازیکنی که شرایط حضور در تیم های بالاتر و قوی تر دارد صدر راه آن نشدیم و اجازه خروج از تیم دادیم.

وی با اشاره به اینکه با کم ترین بضاعت مالی و بدون هیچ حمایت ویژه خاص اهداف تیم را پیش می‌بریم، اضافه کرد: امروز تنها با تکیه بر تلاش و اتحاد بازیکنان سعی در کسب موفقیت و رسیده به اهدافمان داریم.

سرمربی تیم مقاومت با اشاره به خروجی عملکرد باشگاه مقاومت در این سال ها، افزود: بیش از ۹۰ بازیکن ملی پوش در عرصه‌های جام ملت‌های آسیا، بازی‌های آسیایی، جام باشگاه‌های جهان و جام جهانی که تیم باشگاه مقاومت این بازیکن ایرانی را پرورش می‌دهد.

وی در خصوص نتایج ضعیف فصل جدید لیگ، اضافه کرد: متاسفانه بیش از ۸۵ درصد بازیکنان تیم را از دست دادیم و همه جذب تیم‌های متمول لیگ شدند ما سعی کردیم همواره پرسه سازندگی و جایگزینی استعدادها را در دستورکار خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در بیش از سه بازی داوری به اذغان کمیته داوران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ بیش از سه بازی ما از اتفاقات داوری متضرر شدیم، افزود: تیم ما ۹ امتیاز توسط اشتباهات داوری از دست داد ولی در مجموع بازی به بازی شرایط فنی بهتری به دست آورد ولی توانستیم از تعطیلات ۶۰ روزه بهترین استفاده ببریم جلسات زیادی برگزار کردیم و تمرینات پشت سر میزاریم و بعضی روزها دو نوبت تمرین میکنیم بعضی روزها ۳ نوبت تا این عقب‌ماندگی در آمادگی جسمانی و فنی را مرتفع کنیم و خیلی خوشحال هستیم شرایط تیم روبه جلو هست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.