کد خبر : 235380
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 9:28
-

سرمربی قند کاترین آمل: برای بقا می‌جنگیم/ در فصل آتی تیم بهتری را روانه مسابقات می‌کنیم

سرمربی قند کاترین آمل: برای بقا می‌جنگیم/ در فصل آتی تیم بهتری را روانه مسابقات می‌کنیم

سرمربی قند کاترین آمل گفت: جایگاه خوبی در جدول نداریم اما ما امسال به حفظ سهمیه می‌اندیشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی سه بر ۲ تیمش مقابل رکن‌آذین خاورمیانه در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتسال اظهار کرد: مقابل تیم خوب رکن‌آذین سه امتیاز شیرینی در مشهد کسب کردیم ولی باید تاکید کنم جایگاه واقعی رکن‌آذین قعر جدول نیست.

وی افزود: از بازیکنان تیمم نیز تشکر می‌کنم که تا لحظات پایانی بازی جنگیده و فشار مضاعفی روی تیم حریف ایجاد کردند. در بسیاری از بازی‌ها عملکرد خوبی داشته‌ایم اما نتوانستیم پیروز بازی باشیم. سبک بازی قند کاترین به دلیل فشاری است که روی تیم و بازیکنان وجود دارد وگرنه تیم ما عملکرد بهتری دارد.

اصغری‌مقدم با اشاره به شروع خوب رکن‌آذین در ابتدای نیمه دوم خاطرنشان کرد: شروع طوفانی رکن‌آذین در نیمه دوم به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان ما بود که در پی آن گل دریافت کرده و شیرازه تیم به دلیل جوانی بازیکنان تا حدودی از هم پاشید اما در ادامه به تیم حریف فشار آوردیم که فشار تیم ما باعث شد بازیکن رکن‌آذین اخراج شد و بلافاصله توانستیم در تاکتیک چهار در مقابل سه گلزنی کنیم. هدف ما در این دیدار فقط کسب سه امتیاز بازی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

سرمربی قند کاترین آمل ادامه داد: از اواسط فصل به تیم اضافه شدم. اگر برای فصل آتی در قند کاترین حضور داشته باشم، برنامه‌های مفصلی برای این تیم خواهم داشت تا بتوانیم تیم بهتری روانه لیگ برتر در فصل آتی کنیم.

شاگردان جواد اصغری‌مقدم با کسب ۲۰ امتیاز تا اینجا، برای بقا در لیگ‌برتر رقابت تنگاتنگی با تیم‌های مقاومت البرز ۱۴امتیازی و آناصنعت پاسارگاد قم ۱۸ امتیاز دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.