کد خبر : 235415
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 10:54
-

کشاورز: بازی مقابل گیتی پسند بسیار حساس است/نوع بازی ما در مقابل گهرزمین نشان داد که تیم آناصنعت پاسارگاد ترقی کرده است

کشاورز: بازی مقابل گیتی پسند بسیار حساس است/نوع بازی ما در مقابل گهرزمین نشان داد که تیم آناصنعت پاسارگاد ترقی کرده است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم دیدار جمعه پیش رو مقابل گیتی پسند اصفهان را برای خود و بازیکنانش بسیار حساس ذکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فرهاد کشاورز اظهار داشت: بازی با گیتی پسند که یک تیم پر مهره می‌باشد برای ما حساس است و از این رو با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت قم افزود: سعی می‌کنیم با نمایش خوب برابر گیتی پسند، مردم قم، هواداران و تمام آنهایی که برای تیم آنا صنعت زحمت می‌کشند و دل‌شان برای این تیم می‌تپد را خوشحال کنیم.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته تیمش برابر گهر زمین سیرجان گفت: بازیکنان تیمم را به خاطر بازی خوب و قابل قبول و اجرای دستورات کادر فنی در این دیدار تحسین می‌کنم.

کشاورز بازیکنانش را شایسته کسب نتایج موفق در هفته‌های آینده لیگ برتر فوتسال دانست و گفت: در بازی مقابل گهرزمین نمایش خوبی داشتیم، ضمن اینکه بارها موقعیت گل ایجاد کردیم و توانستیم از این تیم در خانه خود با دو گل پیش افتاده و حریف بالای جدولی خود را تا آستانه شکست پیش ببریم.

وی تصریح کرد: نوع بازی ما در مقابل گهرزمین نشان داد که تیم آناصنعت پاسارگاد ترقی کرده و بازیکنان جوانش استعداد و شایستگی‌های زیادی برای پیشرفت و خلق نتایج شگفت‌انگیز دارند، اتفاقی که با وحدت تاکتیکی بیشتر قطعاً می‌توانیم از این هفته مصمم‌تر رقم بزنیم.

دیدار تیم‌های آنا صنعت پاسارگاد قم و گیتی پسند اصفهان از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال جمعه هفته جاری و از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
گیتی پسند با ۴۲ امتیاز در رده دوم و آنا صنعت با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.