کد خبر : 235662
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 18:21
-

روز پایانی هفته بیستم لیگ‌برتر فوتسال کشور؛

مزمزه قهرمانی مس با شکست قند آمل/ برد گیتی‌پسند در قم با درخشش قمی‌ها/ تساوی حیثیتی رکن‌آذین در دربی مشهد+ جدول

مزمزه قهرمانی مس با شکست قند آمل/ برد گیتی‌پسند در قم با درخشش قمی‌ها/ تساوی حیثیتی رکن‌آذین در دربی مشهد+ جدول

روز پایانی هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام سه دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، رقابت‌های بیستمین هفته از لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام سه دیدار در شهرهای آمل، مشهد و قم به پایان رسید. در حساس‌ترین دیدار مس سونگون ورزقان پس از یک نیمه پرهیجان و تساوی دو بر دو مقابل قند کاترین در آمل در نیمه دوم به خودش آمده و موفق به کسب سه امتیاز شده و یک گام دیگر به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران نزدیک شد. شاگردان اسماعیل تقی پور در این بازی بسیار هوشمندانه و حساب شده بازی کردن و توانستند در نهایت با استفاده از تجربه بازیکنان خود در نیمه دوم در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز از زمین خارج شوند. 

 

در سالن حیدریان قم آناصنعت میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که برای فرار از منطقه سقوط و ایجاد فاصله با مقاومت به سه امتیاز بازی احتیاج داشتند بازی را خوب شروع کردند و از حریف نامدار اصفهانی نیز پیش افتادند اما تجربه بازیکنان گیتی‌پسند در نهایت باعث تساوی دو تیم در نیمه اول شد. تیم محمد کشاورز در نیمه دوم با قدرت بیشتر به کار خود ادامه داد و با درخشش بازیکنان قومی خود توانست این بازی را در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز از زمین خارج شود. گیتی‌پسند اصفهان با کسب این سه امتیاز خارج از خانه مجدداً به رده دوم جدول بازگشته و در فاصله ۹ امتیازی صدرنشین لیگ قرار گرفت. 

 

دربی فوتسال مشهد میان تیم های فرش‌آرا و رکن آذین خاورمیانه یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیستم بود. رکن‌آذین قعرنشین که مدتهاست جز شکست نتیجه‌ دیگری کسب نکرده در این بازی حیثیتی پس از سه گل عقب افتادن از حریف زردپوش خود به بازی بازگشته و توانست در نهایت با تساوی ۴ بر ۴ بازی را به پایان ببرد. این امتیاز اولین دستاورد حسین اسلامی سرمربی جدید رکن‌آذین خاورمیانه بود که توانست با استفاده از بازیکنان بومی این تیم به دست بیاورد. 

 

نتایج کامل دیدارهای امروز به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.