کد خبر : 235773
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 12:16
-

باخت‌های سریالی آناصنعت ادامه دارد/خطر سقوط بیخ گوش قمی ها

باخت‌های سریالی آناصنعت ادامه دارد/خطر سقوط بیخ گوش قمی ها

تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم در ادامه شکست‌های متوالی خود در این فصل از رقابت‌ها، با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل تیم گیتی‌پسند شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، روز دوم هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز در حالی به پایان رسید که تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان در ورزشگاه شهید حیدریان قم صف‌آرایی کرد و با توجه به اینکه در نیمه اول ۲ بر صفر از این تیم جلو بود،در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

ابوالقاسم عروجی، علی‌اصغر حسن‌زاده و علی‌رضا وفایی ۳ بازیکن قمی تیم گیتی‌پسند در این دیدار در مقابل تیم شهر زادگاهشان حضور داشتند؛ عروجی و حسن‌زاده توانستند دروازه نماینده فوتسال قم را در این دیدار باز کنند‌.

آناصنعتی‌ها تا به اینجای کار با انجام ۲۰ بازی و کسب ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاده‌اند و تیم‌های مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و کراپ الوند قزوین به ترتیب رده اول تا سوم جدول لیگ‌برتر فوتسال را به خود اختصاص داده‌اند.

شاگردان فرهاد کشاورز در هفته بیست و یکم مسابقات روز جمعه ۲۳ دی‌ماه به مصاف تیم سن‌ایچ ساوه خواهند رفت.

تیم آنا صنعت در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده تا با توجه به دو پیروزی اخیر مقاومت البرز به شدت خطر سقوط را احساس کند. ایندر حالی است که انتظار می رفت با حضور فرهاد کشاورز روی نیمکت این تیم شاهد بهبود روند نتیجه گیری قمی ها باشیم با این حال سه شکست از این پنج شکست تحت هدایت کشاورز رقم خورده تا آنا صنعت بیش از هر زمانی خطر سقوط را احساس کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.