کد خبر : 235816
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 15:14
-

سنگی قندکاترین علیه سنگ‌سفیدی گیتی‌پسند (عکس)

سنگی قندکاترین علیه سنگ‌سفیدی گیتی‌پسند (عکس)

محمدرضا سنگ‌سفیدی عملکرد ویژه‌ای مقابل قندکاترین آمل در هفته بیستم لیگ‌برتر داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمدرضا سنگ‌سفیدی ملی‌پوش سابق فوتسال که این فصل در مس سونگون به میدان می‌رود در بازی این هفته تیمش در آمل عملکرد چشم‌گیری داشت. این بازیکن که به دلیل خصوصیات درگیرانه و فیزیکی خود برخی از بازی‌ها را با خطا و کارت به پایان رسانده در نیم فصل دوم بسیار هوشمند ظاهر شده و روز گذشته نیز با استفاده به جا از این ظرفیت یکی از عوامل موفقیت مس برابر تیم پرانگیزه قندکاترین آمل بود.

سنگ‌سفیدی در نیمه اول که دوبار مس گل‌های خورده را تلافی کرد و به بازی برگشت، سعی در مهار بازی‌سازی حریف داشت و در این ماموریت خود نیز موفق عمل کرد. سنگ‌سفیدی که از سوی همبازیانش سنگی صدا زده می‌شود پس از تساوی دو بر دو در شرایطی که بازیکنان مس در ضد حمله‌ای برق‌آسا جامانده بودند و موقعیت مسلم گلزنی برای زدن گل سوم آملی‌ها فراهم بود با خطا و دریافت کارت زردی به موقع نگذاشت تا قلی زاده آملی‌ها را مجددا در نیمه اول پیش بیاندازد و مورد تشویق همبازیانش قرار گرفت.

سنگی روز گذشته مقابل قندکاترین در حالی حساب شده اقدام به خطا و استفاده از ظرفیت ۵خطای تیمی کرد که برخلاف آن را در بازی مقابل گیتی‌پسند در دور رفت انجام داده بود و با دریافت دو کارت زرد هیجانی و بی‌دلیل باعث اخراج از بازی و اثرگذاری در شکست سنگین مس در اصفهان شده بود.

بازی حساب شده سنگ سفیدی مس سونگون را در نیمه دوم بدون استرس به زمین مسابقه آورد تا بتواند با آرامش به گل‌های پیروزی‌بخش خود در این بازی مهم دست پیدا کند. او همچنین روز گذشته پس از دریافت کارت زرد اول خود نیز در نیمه دوم محتاط در زمین حاضر شد و در یک صحنه که داور به اشتباه خطای اوت اعلام کرد رو به نیمکت خودی ناراحتی اش را نسبت به روند قضاوت نشان داد تا از تحریک داور برای اخراج دوری کرده باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.