کد خبر : 235814
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 - 14:00
-

شمسایی: برای تیم‌ملی دنبال یک ایده‌پرداز می‌گردیم/ مربی دروازه‌بان خارجی جذب می‌کنیم/ از سه چهار بازیکن تیم‌ملی انتظار بیشتری داشتم

شمسایی: برای تیم‌ملی دنبال یک ایده‌پرداز می‌گردیم/ مربی دروازه‌بان خارجی جذب می‌کنیم/ از سه چهار بازیکن تیم‌ملی انتظار بیشتری داشتم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اقدامات جذب مربیان خارجی آغاز شده است، به چند بازیکن ملی پوش نسبت به احتمال دعوت نشدن در اردوی بعدی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود تاکید کرد که اقداماتش برای حضور دو مربی خارجی آغاز شده است که این دو شامل یک مربی دروازه بان و یک «ایده پرداز» است.

شمسایی در این خصوص گفت: برای تیم ملی دنبال یک ایده پرداز می‌گردیم؛ کسی که از او ایده جدید بگیریم. شاید عمر حضور من در تیم ملی فوتسال یک سال یا دو سال نرسد ولی وقتی ایده بدهیم، مسیر آن ایده طولانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دوران حضورش در تیم ملی درخواست جذب «میگل آندرس» مربی اسپانیایی را داده بود، یادآور شد: متاسفانه میگل را خیلی بد از دست دادیم. آن موقع در بحران فدراسیون فوتبال بود. میگل کمک مربی بارسلونا بوده و با رقم پایین هم به ایران می‌آمد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: یک ایده پرداز می‌خواهیم. اول باید مجوزش را از فدراسیون بگیریم. صحبت‌های اولیه را با احسان اصولی -رئیس کمیته فوتسال- کردیم و دارد کارها را پیش می‌برد. قرار شد با مهدی تاج هم صحبت کنیم.

شمسایی با تاکید بر اینکه دنبال تمرین دهنده نیست، گفت: در ایران مربی تمرین دهنده زیاد داریم. ضمن اینکه شهاب سفال منش و سیامک داداشی هم در کارشان متبحر هستند. ان شاءالله یک مربی دروازه بان ها -خارجی- هم اضافه می‌شود و مسیر را جلو می بریم.

وی که در شبکه خبر حاضر شده بود، همچنین نسبت به افت عملکرد چند بازیکن تیم ملی که در لیگ برتر حضور دارند، هشدار داد. شمسایی گفت: از سه چهار بازیکن تیم ملی که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتند انتظار بیشتری داشتم. آنها اگر در هفته‌های باقی مانده مسیر را درست نروند در تیم ملی جایی ندارند و کسانی که لیاقتش را دارند دعوت می‌شوند.

به گفته شمسایی، در سال ۲۰۲۳ تنها حضور تیم ازبکستان در ایران در فروردین ماه برای انجام بازی تدارکاتی قطعی شده است. وی افزود: برزیل هم برای دو بازی در شهریور و در شهر فورتالزا تاییدیه داده است. ما کارمان را می‌کنیم و اگر باشیم مسیر را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: اسفندماه اردو داریم و یکسری بازیکن جدیدتر می‌آوریم. مسیر جوانگرایی را ادامه می‌دهم و ترسی از این بابت ندارم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.