کد خبر : 235906
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 19:52
-

کشاورز: گیتی پسند تا روز آخر تلاش می‌کند/ اگر بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر است انصاف رعایت شود

کشاورز: گیتی پسند تا روز آخر تلاش می‌کند/ اگر بازی‌های لیگ برتر بدون تماشاگر است انصاف رعایت شود

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: اگر قانونی وجود دارد که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد در حق هیچ تیمی نباید اجحاف نشود و انصاف را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز در خصوص اینکه گیتی پسند در چهار بازی آخر خود در لیگ برتر فوتسال برنده از زمین خارج شده، اظهار داشت: بچه‌ها سخت تلاش می‌کنند و الحمدالله روی نوار پیروزی هستیم. از عملکرد فنی بچه‌ها راضی هستم و هفته به هفته شرایط مان بهتر می‌شود و به هفته آینده امیدوار هستیم. 

**مصدومیت‌ها تیم را آزار می‌دهد

وی در مورد اینکه تیمش از هفته سیزدهم تا شانزدهم فقط ۴ امتیاز گرفت و ۸ امتیاز از دست داد تا با مس سونگون صدرنشین فاصله پیدا کند و چقدر امیدوار است تا اختلاف ۹ امتیازی با صدر جدول کاهش یابد، گفت: اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم شرایط مس سونگون خوب است ولی همه اعضای مجموعه گیتی پسند تا روز آخر سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند فاصله را جبران کنند. در ابتدای نیم فصل دوم علیرغم اینکه خیلی خوب بازی می‌کردیم و بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما در نتیجه گیری خیلی موفق نبودیم. زیبایی فوتسال به این است که نتایج مشخص نیست و ما در حالی که موقعیت‌های زیادی را روی دروازه رقبا خلق می‌کردیم اما نتوانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم. تیمی از قبل برنده نیست. امیدواریم بتوانیم در هفته‌های پیش رو روند پیروزی‌های خود را حفظ کنیم. تنها چیزی که در حال حاضر ما را اذیت می‌کند مصدومیت‌های بازیکنان است که تیم را آزار می‌دهد. هر هفته با چند مصدوم بازی می‌کنیم و یکسری از بازیکنان را در اختیار نداریم. 

**در حق هیچ تیمی اجحاف نشود

سرمربی تیم گیتی پسند در مورد اینکه تیمش در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال میهمان گهر زمین سیرجان است و برخی تیم‌ها از شرایط میزبانی گهر زمین به شدت ناراضی بودند، عنوان کرد: بیشتر دوست دارم راجع به مسائل فنی صحبت کنم و درباره حواشی حرفی نزنم. من هم شنیدم و در رسانه‌ها خواندم که تیم‌های کراپ الوند و آنا صنعت پاسارگارد قم در سیرجان دچار مشکلاتی شده‌اند، چون من آنجا نبودم خیلی نمی‌توانم نظری بدهم ولی انصاف باید رعایت شود و اگر بازی‌ها بدون تماشاگر است در همه جا این شرایط وجود داشته باشد. مخالف صددرصد ممانعت از ورود تماشاگران به سالن‌های برگزاری مسابقات فوتسال هستم اما اگر قانونی وجود دارد که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد در حق هیچ تیمی اجحاف نشود و تمامی بازی‌ها در غیاب تماشاگران باشد. بهتر کمیته انضباطی فدراسیون به این موضوع ورود کند.

**به حضور تماشاگران عکس‌العملی نشان نمی‌دهیم

کشاورز در مورد اینکه اگر روز پنج‌شنبه تیمش در سیرجان و در مقابله با تیم گهر زمین شاهد حضور تماشاگران بود بازی خواهد کرد، یادآور شد: همان‌طور که گفتم شرایط باید منصفانه باشد. در مورد این موضوع که بازی با وجود ممنوعیت حضور تماشاگران با حضور آنها همراه شود به نماینده فدراسیون بازمی‌گردد که مسئولیت برگزاری مسابقه بر دوش او قرار دارد و موضوع به گیتی پسند ربط پیدا نمی‌کند. کاری از دست ما بر نمی‌آید ولی خدا می‌داند من از صمیم قلب دوست دارم بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار شود. وظیفه ما بازی کردن است ولی اینکه تماشاگر باشد یا نباشد را نماینده فدراسیون باید پاسخگو باشد. تعطیل کردن یا نکردن بازی دست نماینده فدراسیون است. دنبال این نیستیم که به حضور تماشاگران عکس‌العملی نشان دهیم و تمرکز خود را روی بازی می‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱:۱۱

بازی رفت با مس خیلی انصاف رعایت شد جان شما
لهانه نیار

ناشناس دوشنبه , ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۸:۵۷

با اینهمه بازیکن ۹ امتیاز عقبی مس با ۴ تا بازیکن چند هفته زودتر قهرمان شده حالا با سیا بازی میگی بازیکن نداریم گیتی میلیاردی باید برا سوم نشدن بجنگه خخخخخخخخخخخ