کد خبر : 236566
تاریخ انتشار : جمعه 23 دی 1401 - 22:48
-

تقی پور: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم

تقی پور: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتیم، گفت: تیم فرش آرا را از ابتدای بازی مجبور به پاور پلی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، اسماعیل تقی پور بعداز پیروزی تیمش برابر فرش آرا در لیگ برتر فوتسال افزود: از هفته قبل می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم با شخصیتی مثل فرش آرا داریم لذا آنالیز خوبی از تیم حریف داشتیم و از همان ثانیه‌های ابتدایی بازی کنترل بازی را در دست داشتیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان داشت: با کسب گل اول تیم حریف مجبور به بازی پاور پلی شد و ما توانستیم تا پایان نیمه نخست نتیجه یک بر صفر را حفظ کنیم.

تقی پور اضافه کرد: با تغییر برنامه در نیمه دوم به خواسته‌هایمان دست یافتیم و بازی را با اختلاف ۵ گل پیروز شدیم.

وی در خصوص کسب مجوز حضور هواداران در مسابقات والیبال اذعان کرد: ما نیز پیگیر حضور هواداران بودیم ولی به ما گفتند فدراسیون فوتبال چنین مجوزی را صادر کند و ما امیدواریم که این مجوز برای بازی‌های فوتسال نیز صادر شود تا هم ما و هم علاقه مندان به بازی فوتسال از تماشای بازی لذت ببرند.

تقی پور با اشاره به درخشش مهدی جاوید اظهار کرد: جاوید به خودی خود که آقای گل نشده وی به رغم داشتن شخصیتی بالا از تجربه و تکنیک خوبی برخوردار است و بارها شاهد هنرنمایی این بازیکن بودیم و همه چیز در مورد این بازیکن نمایان است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.