کد خبر : 236678
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 0:09
-

سرمربی رکن‌آذین در گفتگو با Fut5al :

آن گل بخودی ما را به خودمان آورد/ کیفیت واقعی رکن‌آذین را مقابل زرند نشان دادیم

آن گل بخودی ما را به خودمان آورد/ کیفیت واقعی رکن‌آذین را مقابل زرند نشان دادیم

سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه گفت: گلی که بر روی سهل‌انگاری دریافت کردیم باعث خیر سر شد و ما را به خودمان آورد.

حسین اسلامی سرمربی رکن‌آذین خاورمیانه پس از پیروزی مقابل فولادزرند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت به نحوی که هر دو تیم در شروع کار، بازی تهاجمی را در دستور کار قرار داده بودند. ما بر روی یک اشتباه دروازه‌مان با گل بخودی باز شد اما به خودمان آمدیم و همان نیمه اول با موقعیت‌هایی که خلق کردیم گل تساوی را زدیم. 

او افزود: ما نیمه دوم را متفاوت دنبال کردیم و از لحاظ تاکتیکی فوق‌العاده ظاهر شدیم. بازی هوشمندانه و با مدیریت بالای ما نشان دهنده کیفیت رکن‌آذین بود. ما به همین ترتیب گل‌های بعدی را هم به ثمر رساندیم و حتی زمانی که پیش افتادیم هم بازی را در اختیار خود داشتیم که توانمندی و پتانسیل تیم ما را نشان می‌داد. 

سرمربی رکن‌آذین تصریح کرد: اگر چه شانس زیادی برای بقا در لیگ‌برتر نداریم اما دنبال نمایش آبرومندانه هستیم و تلاش می‌کنیم که بهترین خودمان را در زمین ارائه کنیم. اگر یک درصد هم شانس برای ماندن تیم داشته باشیم برای همان یک درصد خواهیم جنگید و امیدمان را از دست نخواهیم داد‌. 

اسلامی در خاتمه از توجه مدیران رکن‌آذین به این تیم قدردانی کرد و گفت: با وجود شرایط به وجود آمده هنوز مدیران باشگاه پیگیر شرایط و نتایج هستند و امیدواریم زحمات و تلاش بازیکنان نیز به همین ترتیب دیده شود و انشاالله طبق قول و قرارهای قبل، بخش دیگری از مطالبات بازیکنان ما پرداخت شود. 

گفتنی است این دومین پیروزی رکن‌آذین خاورمیانه در طول فصل ۱۴۰۱ تا هفته بیست و یکم لیگ‌برتر بود.

گفتگو: سید حامد اردهالی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.