کد خبر : 237069
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 10:27
-

اصغری‌مقدم: فشار از روی بازیکنان تیم قندکاترین برداشته شد/ به نقطه امن رسیدیم

اصغری‌مقدم: فشار از روی بازیکنان تیم قندکاترین برداشته شد/ به نقطه امن رسیدیم

سرمربی قندکاترین آمل گفت: با پیروزی مهمی که بدست آوردیم تا حدود زیادی فشار از روی بازیکنان و همچنین کادر فنی تیم برداشته شد و به نقطه امنی در جدول رسیدیم.

جواد اصغری پس از پیروزی تیمش مقابل سفیرگفتمان تهران در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: متاسفانه به خاطر نوسانات تیم قندکاترین در پیروزی و شکست‌هایی که مقابل حریفان داشت، از میانه‌های فصل تا به الان فشارهای روانی هم به کادرفنی و بازیکنان وارد شده بود که این باخت از این فشارها کم کرد.

وی ادامه داد: ما خوب فوتسال بازی می‌کنیم و بسیارخوشحال هستم بابت پیروزی و کسب ۳ امتیاز مهم برابر تیم سفیرگفتمان تهران که در آمل به دست آوردیم و این پیروزی قطعا فشارها را از روی بازیکنان تیم در بازی‌های بعدی کمتر خواهد کرد چون به نقطه امن رسیدیم.

سرمربی تیم قندکاترین آمل با اشاره به اینکه بازیکنان تیمش برابر تیم میانه جدولی سفیرگفتمان تهران با تعصب و به معنای واقعی فوتسال بازی کردند، تصریح کرد: به بازیکنان بخاطر نمایش فوق العاده آن‌ها که متعصبانه بازی کردند و نمایش تاکتیکی خوب که با موقعیت‌های زیادی نیز همراه بوده ارائه کردند، تبریک می‌گویم واقعا این پیروزی به جا بود و از فشار بیرون آمدیم.

اصغری مقدم اضافه کرد: درطول هفته گذشته در تمریناتی که برگزار کردیم برای همه نقاط تیم حریف کار شده بود و بازیکنان در زمین بازی نیز به خوبی حرف گوش کردند و همه موارد را نیز برابر حریف پیاده کردند.

وی ادامه داد: قطعا بعد از این مسابقه و حداقل تا ۴ هفته پایانی لیگ برتر در فصل جاری بازیکنان ما بهتر کار خواهند کرد و امیدواریم با شرایطی که پیش آمده دربازی‌های باقی مانده بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم. مطمئنا از کاترین آمل در آینده بیشتر خواهید شنید.

سرمربی تیم قندکاترین آمل به بازی مهم تیمش درهفته بیست و سوم برابر تیم صنایع پیشیبان هرمزگان اشاره کرد و گفت: این تیم درحال حاضر هم امتیاز با تیم قندکاترین هست اما به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ما در رده دهم وتیم قندکاترین در رده یازدهم جدول قرار دارد و به همین علت این بازی حداقل برای دو تیم ۶ امتیازی محسوب می‌شود.

اصغری مقدم با اشاره به اینکه برای بازی حساس هفته بعد ۳ بازیکن تیم ما مصدوم و دو بازیکن دیگر نیز محروم هستند، یادآورشد: به هرحال محکوم به پیروزی در زمین تیم حریف هستیم و می‌رویم تا این بازی را با پیروزی پشت‌سربگذاریم.

گفتنی است قند کاترین آمل با این پیروزی و فاصله شش امتیازی با محدوده قرمز جدول رده‌بندی لیگ‌برتر و بازی های به مراتب ساده‌تر نسبت به تیم‌های پایین دستی خود، تا حدود بسیار زیادی بقای خود در لیگ‌برتر را مسجل کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.