کد خبر : 237154
تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 14:33
-

سرمربی زندی‌بتن در گفتگو با Fut5al :

برای شرافت‌مان مقابل آناصنعت جنگیدیم/ دنبال بهترین رتبه برای زندی‌بتن در لیگ امسال هستیم

برای شرافت‌مان مقابل آناصنعت جنگیدیم/ دنبال بهترین رتبه برای زندی‌بتن در لیگ امسال هستیم

جواد رضایی گفت: با توجه به تاثیر نتیجه بازی ما در تعیین تیم‌های سقوط‌کننده در بازی با آناصنعت نیز برای شرافت مان با تمام توان خود جنگیدیم.

جواد رضایی سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت پس از تساوی با آناصنعت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: قبل از این که بخواهم در مورد مسائل فنی این دیدار صحبت بکنم، باید خسته نباشید و خداقوت به تمامی بازیکنان و کادرفنی تیم زندی‌بتن کلاردشت بگویم که با توجه به بازی‌های حساس هفته‌های پایانی که در تعیین سرنوشت تیم‌های سقوط کننده دخیل است، برای حفظ جوانمردی و شرافت در فوتسال با تمام توان خود در این دیدار ظاهر شدند.

او افزود: بازیکنان ما طوری بازی کردند که احترام همه را به دنبال داشت چراکه هیچکس نمی‌خواهد حقی از هیچ مجموعه‌ای ضایع نگردد و هر تیمی که در نهایت شایسته بقاء در لیگ‌برتر فوتسال است به این مهم دست پیدا کند.

سرمربی زندی‌بتن تصریح کرد: بعد از بازی پرفشاری که هفته قبل برابر تیم کراپ الوند داشتیم، به خوبی بازیکنان تیم را از لحاظ جسمانی ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول دیدار با آناصنعت هم به دلیل عدم آشنایی با کفپوش سالن حیدریان قم و سختی بازی کردن در این سالن، عملکرد ایده‌آلی نداشتیم اما با صحبت هایی که در بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم و تغییر استراتژی در نیمه‌دوم، توانستیم به بازی برگردیم و از حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ پیش بیفتیم.

رضایی ادامه داد: متاسفانه در دقایق پایانی این دیدار گل تساوی را دریافت کردیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم در ثانیه‌های پایانی از موقعیت تک به تک خود را استفاده کنیم و ۳ امتیاز این دیدار را نصیب خود کنیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

او در خصوص دیدار حساس تیمش با گیتی‌پسند در هفته آینده که در تعیین قهرمان لیگ موثر است، نیز گفت: از فردا تیم را آماده دیدار با گیتی‌پسند اصفهان خواهیم کرد‌. در تلاش هستیم تا با حمایت مدیریت باشگاه زندی‌بتن کلاردشت، با ارائه یک عملکرد خوب در چهار هفته باقی مانده که البته با تیم‌های بالای جدول رقابت داریم، بهترین جایگاه ممکن در این فصل لیگ‌برتر را برای مردم کلاردشت کسب کنیم.

سرمربی زندی‌بتن کلاردشت در خاتمه از عملکرد داوری در بازی با قم ابراز رضایت کرد و گفت: ابتدا به مجموعه با شخصیت آناصنعت و بازیکنان خوبشان خداقوت می گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم اما یک تشکر ویژه و خداقوت به تیم داوری این دیدار می‌گویم که الحق و الانصاف عدالت را به خوبی در این دیدار اجرایی کردند و قضاوت کم اشتباهی داشتند‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.