کد خبر : 237294
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 11:37
-

مدیرعامل سن‌ایچ در گفتگو با Fut5al :

نتایج ما قابل قبول و نزدیک به برنامه‌ریزی پیش فصل بود/ بابت کتمان آن پنالتی دلخور هستم/ قهرمانی حق مس است

نتایج ما قابل قبول و نزدیک به برنامه‌ریزی پیش فصل بود/ بابت کتمان آن پنالتی دلخور هستم/ قهرمانی حق مس است

داوود باقری گفت: نتایج این فصل ما تا اینجای کار قابل قبول و نزدیک به برنامه‌ریزی پیش فصل ما بوده است که از آن رضایت داریم.

داوود باقری مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ ساوه در خصوص حواشی داوری در بازی با گیتی‌پسند در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: ما داور و اشتباهاتش را جزوی از بازی می‌دانیم اما به گواه تمام کارشناسانی که این بازی را دیدند یک پنالتی محرز ما در برخورد توپ به دست آقای حسن‌زاده در محوطه شش قدم گم شد و در روند بازی ما متضرر شدیم و دیگر کاری نمی‌شود کرد.

او با بیان اینکه از مدیران باشگاه گیتی‌پسند همچنان بابت اتفاقات بازی رفت دلخور است، تصریح کرد: اگرچه که برخلاف گفته آقای حسن‌زاده توپ به عوض شانه ایشان به دستشان برخورد کرد و همه دیدند اما ایرادی ندارد و داور هم می تواند اشتباه کند اما گلایه من از مدیران و ارکان باشگاه گیتی‌پسند بخاطر بازی دور رفت است که داور دو اشتباه فاحش یکی به ضرر آنها و یکی به ضرر ما در عدم اعلام پنالتی داشت اما دوستان چنان جوی علیه ما به راه انداختند که کم‌نظیر بود. حقیقتا هنوز از آن اتفاقات دلخور هستم چون تبلیغات منفی گسترده‌ای علیه سن‌ایچ راه افتاد که در ادامه لیگ هم از آن متضرر شدیم.

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ خاطرنشان کرد: منطق می‌گوید که یک تساوی در ۲۶هفته نمی‌تواند قهرمانی را از تیمی بگیرد و به تیمی بازگرداند. با تمام احترامی که برای همه تیم‌ها خصوصا گیتی‌پسند قائل هستم یک تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود باید با ۱۲ اختلاف امتیاز قهرمان شود و یک تساوی اینقدر ارزش ندارد که بخاطر آن ما اینقدر از صحبت‌ها و رفتار دوستان اذیت شدیم. اگر آن اتفاقات دور رفت خوب بود کاش الان هم به عوض کتمان این پنالتی که باعث دلخوری من شده و همه ایران دیدند که به ضرر ما گرفته نشد می‌گفتند که نظر داور بوده یا ما ندیدیم ولی از اساس آن را تکذیب نمی‌کردند.

داوود باقری در ادامه متذکر شد: هنوز هم می‌گویم برای من همه محترم هستند و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. همانطور که به بازیکنان خودمان هم می‌گویم که ما سن‌ایچ هستیم و کوچکترین رفتار ما انعکاس‌های بزرگی خواهد داشت اشتباهات داوری در بازی برگشت با گیتی‌پسند را پیگیری نکردیم و تمام شد و به تاریخ پیوست. می‌‎خواهم بگویم که زندگی همچنان جریان دارد و رسمس نیست که در مورد یک موضوع تا دو ماه صحبت کرد.

او در خاتمه به احتمال بالای قهرمانی مس سونگون ورزقان در لیگ‌برتر ۱۴۰۱ اشاره کرده و گفت: آنها انصافا نتایج خوبی گرفته‌اند همانطور که گیتی پسند هم خوب کار کرد اما مس در هر بازی با اقتدار پیروز شده و به نظرم حق آنها است که قهرمان شوند و این قهرمانی هم مبارکشان باشد. ما هم نتایج بدی نگرفته‌ایم و سعی می کنیم سال آینده قدری محکم تر تیم ببندیم و به مطلوب خود دست پیدا کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.