کد خبر : 237336
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 11:16
-

کشاورز: مس شانس اول قهرمانی لیگ است/ نظرات من و گیتی‌پسند به یکدیگر نزدیک بود

کشاورز: مس شانس اول قهرمانی لیگ است/ نظرات من و گیتی‌پسند به یکدیگر نزدیک بود

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: مس سونگون در حال حاضر صدرنشین و شانس اول قهرمانی است، باید تا روز آخر باانگیزه تمام تلاشمان را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: شرایط خوبی داریم، هفته‌های متوالی است که روی نوار پیروزی هستیم، بچه‌ها سخت تلاش و خوب تمرین می‌کنند و باانگیزه هستند.

وی با بیان این‌که امیدوار هستیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم، گفت: فقط امسال مصدومیت‌ها مقداری ما را اذیت کرد اما در سایر مسائل مشکل خاصی وجود ندارد.

کشاورز در مورد شانس قهرمانی گیتی‌پسند بیان کرد: تیم مس سونگون شانس اول قهرمانی است، امتیازات خوبی را جمع کرده است اما تا روز آخر تلاشمان را می‌کنیم و دنبال این هستیم که تا هفته آخر بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: چیزی که واضح است، مس در حال حاضر صدرنشین و شانس اول قهرمانی است، در لیگ یک سال شرایط شما و یک سال شرایط تیم رقیب بهتر است؛ تنها چیزی که به ما مربوط می‌شود، این است که تا روز آخر باانگیزه تمام تلاشمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به این‌که از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم، تصریح کرد: بازیکنان پرتلاش ظاهر شدند، فقط ۳ باخت داشتیم و نسبت به سال گذشته، حدوداً مشابه بوده است؛ از تک تک بازیکنان، همکارانم در کادر فنی، پشتیبانی و سرپرستی تشکر می‌کنم.

کشاورز در خصوص تصمیم به ادامه همکاری با گیتی‌پسند گفت: کار کردن در یکی از بهترین تیم‌های آسیا باعث افتخار است، مذاکراتی در هفته گذشته انجام دادیم، نقطه نظرات من و باشگاه به یکدیگر نزدیک است و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، سال آینده هم با افتخار در خدمت گیتی‌پسند خواهم بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: امیدواریم زودتر هواداران به سالن‌ها بیایند و حال و هوای سالن‌ها تغییر پیدا کند، امیدواریم هواداران را نه فقط در اصفهان، بلکه در همه شهرهای ایران ببینیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.