کد خبر : 237505
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 بهمن 1401 - 23:16
-

تقی پور: نگران بازی بعدی مس سونگون هستم/ زورمان به داور نرسید

تقی پور: نگران بازی بعدی مس سونگون هستم/ زورمان به داور نرسید

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان گفت: در بازی امروز، زور تیمم به داوری نرسید و صراحتا نگران بازی بعدی مس هستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، اسماعیل تقی پور ، در خصوص دیدار امروز تیمش برابر کراپ الوند افزود: ما اتفاقات این بازی را پیش بینی کرده بودیم و می‌دانستیم که قرار نیست نتیجه را مسائل فنی تعیین کند.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون عنوان کرد: جوسازی‌ها از هفته‌های پیش شروع شده بود و من به بازیکنان گفته بودیم که فقط روی بازی تمرکز کنند و با اینکه بازی را واگذار کردیم از همه آنها تشکر می‌کنم و خسته نباشید می گویم.

تقی پور با بیان اینکه طبق برنامه بازی را خوب شروع کردیم، اذعان داشت: بازیکنانم توانستند ۲ گل پیش بیافتند ولی به یک باره ورق بازی برگشت و در دقایق پایانی نیمه نخست یک گل دریافت کردیم.

وی در خصوص دریافت کارت‌های بی مورد و اخراج‌های بی دلیل، یادآور شد: کارت‌های زرد پی در پی تمرکز تیم را برهم زد ولی با این حال بازی را کنترل کردیم.

تقی پور اضافه کرد: نیمه دوم جور دیگری آغاز شد، جایی که دیگر حریف اصلی ما داخل زمین نه بلکه کنار زمین بود.

سرمربی مس سونگون مدعی شد: هرچه نیمکت حریف فشار را بیشتر می‌کرد داوری تأثیر گذازتر می‌شد و دیگر مهم نبود خطا را کدام تیم کرده چون در هر حال سوت به ضرر ما زده می‌شد و از این جا به بعد بود که دیگر زورمان به داوری نرسید و بازی کاملاً از حالت فنی در آمد.

وی با اشاره به اینکه همه سه اخطاره های ما را هدف گرفتند، اظهار داشت: انگار با مهره‌های شطرنج بازی می‌کردند و ما بازی با این سبک را بلد نبودیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون بیان کرد: برای بازی بعدی دستانمان را بستند ولی تیم غیرتمندی داریم که با شش امتیاز اختلاف در صدر است و این در فاصله سه هفته مانده به پایان کار، چیز کمی نیست روی جشن قهرمانی تمرکز کرده ایم و قهرمانی پنجم‌، هدیه ما به هواداران آذربایجان خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.