کد خبر : 240674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 15:17
-

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ قرعه یاران طیبی و اولاد قباد را در آورد!

قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ قرعه یاران طیبی و اولاد قباد را در آورد!

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با دعوت یوفا و باشگاه پالما اسپانیا، در مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با دعوت یوفا و باشگاه پالما اسپانیا، در مراسم قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا حضور خواهد داشت.

لیونل اسکالونی که در شهر مایورکای اسپانیا زندگی می‌کند به‌عنوان میهمان در مراسم قرعه‌کشی نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا که چهارشنبه هفته جاری در Velòdrom Illes Balears مایورکا برگزار می‌شود خواهد بود و قرعه‌کشی این مرحله را انجام خواهد داد تا سرنوشت چهار تیم برای رسیدن به فینال لیگ‌قهرمانان اروپا مشخص شود.

سرمربی فعلی تیم ملی آرژانتین، از زمانی که در فصل ۲۰۰۸/۰۹ به‌عنوان فوتبالیست برای مایورکا بازی کرد و بعداً در جزیره‌ای در شهرداری کالویا ساکن شد، از نزدیک با مایورکا در ارتباط بوده و از همین‌رو قرار است به‌دعوت و درخواست یوفا و باشگاه پالما، مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا را قرعه‌کشی کند.

اسپورتینگ و بنفیکا پرتغال، اندرلخت بلژیک و مایورکا پالما که میزبان مرحله نهایی خواهد بود و حسین طیبی و مسلم اولادقباد لژیونرهای ایرانی را در اختیار دارد چهار تیمی هستند که در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان فوتسال اروپا حضور دارند و به‌دنبال این هستند تا با غلبه‌بر دو حریف پیش‌روی خود در نیمه‌نهایی و فینال به مقام قهرمانی اروپا دست پیدا کنند.

گزارش: رامین احمدپور

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.